هدف تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت از مردم است


عضو جبهه مردمی انقلاب هدف از تشکیل این جبهه را حمایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم محروم بیش از دیگر اقشار جامعه در انقلاب اسلامی نقش داشته اند.

به گزارش عرصه، علیرضا مرندی در نخستین همایش جامعه پزشکی و سلامت جبهه مردمی انقلاب گفت: پزشکان جامعه اسلامی در انقلابی بودن نقطه اشتراک دارند و نام جبهه مردمی انقلاب اسلامی همه را به یاد روزهای آغاز انقلاب می اندازد.

عضو جبهه مردمی انقلاب هدف تشکیل این جبهه مردمی را حمایت از مردم جامعه دانست و گفت: مردم بیشتر از همه در انقلاب و جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها نقش اساسی داشته اند و  تشکیل این جبهه نیز برای نقش آفرینی بیشتر مردم در عرصه اداره کشور است،

مرندی افزود: باید تمام تلاش خود را بکنیم تا عدالت را در جامعه اسلامی ایران پیاده کنیم که خواست و دغدغه اصلی امام خمینی «ره» و رهبر معظم انقلاب بوده است .

وی تأکید کرد:  جبهه مردمی برای حرکت در راه امام خمینی«ره» و انقلاب اسلامی تشکیل شده و به دنبال این هستیم که کار را در دست دلسوزان انقلاب قرار دهد.

مرندی در تشریح دو هدف مهم تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی گفت: این جبهه به دو دلیل تشکیل شد یک هدف کوتاه مدت که انتخاب ریاست جمهوری است و هدف بلند مدت آن که نظارت بر عملکرد مسئولان و هم فکری با مسئولان برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است.

وی در پایان تاکید کرد: باید جلوی برخی انحرافات را در جامعه مانند فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی گرفته شود, امیدواریم جبهه مردمی انقلاب اسلامی بتواند این وظایف و اهداف را به خوبی تحقق بخشد.



دیدگاهها بسته شده است.