پوچتینو: منچسترسیتی بدشانس بود که ما را نبرد

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از ساکرنت، دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام که در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارند، در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برابر هم به میدان رفتند که این بازی برنده‌ای نداشت و با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

مائوریسیو پوچتینو بعد از کسب یک امتیاز از دیدار برابر منچسترسیتی، در نشست خبری خود درباره صحنه جنجالی مسابقه گفت‌: از نظر من این صحنه پنالتی‌ نبود. اینجا انگلیس است. اگر قرار باشد داور این صحنه را بگیرد، در صحنه گل نخست هم که لروی سانه توانست آن را به ثمر برساند، توپ به دست او اصابت کرد و وارد دروازه‌ شد. فکر می‌کنم که آن یک هند بود که البته تشخیص‌اش برای داور خیلی سخت بود. در یک مسابقه هل دادن‌های زیادی در بین بازیکنان رخ می‌دهد که خیلی از آنها خطا نیست و این اتفاق، داخل و خارج از محوطه جریمه باید یکسان باشد. واکر تلاش کرد هر کاری که می‌تواند برای جلوگیری از گل رحیم استرلینگ انجام بدهد. به نظرم داور تصمیم درستی گرفت و به درستی اعلام مسابقه داد.

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت‌: برابر تیم قدرتمندی در خانه بازی داشتیم اما لحظه‌ای به این فکر نکردیم که بازی را ببندیم و یک امتیاز مسابقه را کسب کنیم. درست است که سیتی موقعیت‌های گل زیادی را روی دروازه‌ ما ایجاد کرد  ولی ما نیز تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم. اینکه توانستیم شکست دو بر صفر را به تساوی دو بر دو تبدیل کنیم، کار بزرگی است که موفق به انجام آن شدیم. دو گلی هم که دریافت کردیم، روی اشتباه دروازه‌بان خودمان بود. به‌ هر حال هوگو لوریس، دروازه‌بان بزرگی است و ما به او کاملا اعتماد داریم. متاسفانه اشتباه‌هایی از او سر زد، در بازی‌های دیگر ازبازیکن دیگری سر می‌زند.

او در پایان گفت‌: صداقت را در فوتبال خیلی مهم‌تر از هر مساله دیگری می‌دانم. می‌خواهم با صداقت اعلام کنم که سیتی بدشانس بود که نتوانست ما را شکست بدهد. آنها نیمه نخست را برای ما سخت کردند و شانس با ما یار بود که توانستیم یک امتیاز از این مسابقه را کسب کنیم. یک امتیازی که با سختی زیادی به دست آمد.

تاتنهام باید شنبه هفته‌ آینده در جام حذفی و در دور چهارم این رقابت‌ها برابر وایکامب واندرز به میدان برود.



دیدگاهها بسته شده است.