میزبانی مشهد از پایتختی فرهنگی جهان اسلام نیازمند پوشش رسانه‌ای است

به گزارش خبرنگار عرصه، منطقه خراسان، حسن محرابی که عصر امروز، دوشنبه در گردهمایی مدیران رسانه‌های ملی به مناسبت آغاز میزبانی مشهد از پایتختی فرهنگی جهان اسلام سخن می‌گفت، اظهار کرد: در صورت حضور رسانه‌ها قطعا این میزبانی موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

وی ادامه داد: افراد و دستگاه‌ها یا باید کار کنند یا تبلیغ؛ و نمی‌توانند در هر دو جبهه فعالیت کنند.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مسلما دوستان ما کارهای زیادی را انجام می‌دهند اما به ابعاد آن واقف نیستند به خصوص آن‌که کارهای گسترده‌ای انجام شده و می‌شود و باید به آن‌ها توجه ویژه کرد.

محرابی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که امروز رسانه‌ها از طیف‌های مختلف و گونه‌های متفاوت حضور دارند و می‌توانند از ابعاد گوناگون به رشد و گسترش این رویداد کمک کنند.

وی افزود: مشهد در زمینه‌های مختلف ظرفیت‌های گسترده‌ای دارد و ابعاد مختلفی را پوشش می‌دهد و بنابراین جا دارد که ما از همه این ابعاد بهره بگیریم و کاری کنیم که از جهات مختلف بتوان از این حوزه‌ها بهره برد.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت ارشاد عنوان کرد: از طرفی باید سازوکاری برای تداوم این نشست‌ها در نظر بگیریم تا این ارتباط به نحوی پیش برود که بتوان مشهد را در زمینه پایتختی فرهنگ اسلامی به جایگاه حقیقی خود نزدیک کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.