اومتیتی: خودم را خوشبخت ترین مرد دنیا می‌دانم

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از elsport، ساموئل اومتیتی خرید فرانسوی بارسلوناست که عملکرد خوبی در این تیم داشته است. او از عشق و علاقه زیاد خود به پیراهن بارسلونا سخن به میان آورد و تاکید کرد برای حضور در ترکیب آبی‌اناری‌ها پیشنهادهای نجومی لیگ جزیره را رد کرد و الان از این تصمیم خود ناراضی و پشیمان نیست.

ستاره تیم‌ ‌ملی فوتبال فرانسه گفت‌:  همواره و از دوران کودکی رویای پوشیدن پیراهن بارسلونا را در سر داشتم. خودم را خوشبخت‌ ترین مرد دنیا می دانم چراکه بزرگترین رویایم برآورده شد. پیشنهادهای نجومی از چند تیم لیگ برتر انگلیس داشتم اما چون عاشق بارسلونا بودم، لحظه‌ای درنگ نکردم. بارسلونا باشگاهی نیست که با پول، مقایسه و ارزش‌گذاری شود. عاشق تیمم هستم و امیدوارم حضورم در این تیم ادامه داشته باشد.

اومتیتی در پایان سخنان خود درباره الکساندر لاکازت، مهاجم سرشناس لیون که مشتریان زیادی دارد نیز گفت‌: احترام زیادی برای باشگاه لیون قائل هستم اما باید بگویم لاکازت به دنبال جدایی است و دوست دارد راهی تیم بزرگ تری شود.

بارسلونا و آرسنال، جدی‌ترین مشتریان این بازیکن فرانسوی هستند و چه بسا او به خاطر رابطه خوبی که با اومتیتی دارد سر از نوکمپ درآورد.



دیدگاهها بسته شده است.