رژیم صهیونیستی صدها نفر از مجروحان «معارضه» را درمان کرده است


رسانه صهیونیستی اذعان کرد: (رژیم) اسرائیل آوارگانی که از بحران ۶ ساله سوریه گریزان هستند را نمی‌ پذیرد؛ اما به بیش از ۲۶۰۰ معارض سوری خدمات درمانی ارائه کرده است.

به گزارش عرصه، رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به نقل از خبرگزاری رویترز اعلام کرد که رژیم اشغالگر قدس با استفاده از تاریکی شب معارضان سوری را برای درمان به مکان های مشخصی در بلندی های جولان منتقل کرده و به درمان آنها مباردت می ورزد.

در این گزارش آمده است: این رویداد، هر شب اتفاق می‌ افتد. پس از تاریک شدن هوا، (معارضان) سوریِ مجروح به مکان‌ های مشخصی در مرز (رژیم) اسرائیل با سوریه در بلند ی‌ های جولان می‌ آیند تا کمک بگیرند.

در ادامه این گزارش به نقل از مقامات نظامی رژیم صهیونیستی که در بلندی های جولان اشغالی حضور دارند، اذعان شده است: سربازان اسرائیلی که مشغول دیدبانی یا گشت‌ زنی هستند آن‌ها را که پشت حصارها  منتظرند، دیده و به محلی می‌ برند که پزشکان نظامی ما به زودی به آنجا خواهند رسید.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت به نقل از رویترز می افزاید: (رژیم) اسرائیل آوارگانی که از بحران ۶ ساله سوریه گریزان هستند را نمی‌ پذیرد؛ اما به بیش از ۲۶۰۰ معارض سوری خدمات درمانی ارائه کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.