تلفیق سنت و نوآوری در نقاشی‌خط‌های «شیر با خط»

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی گالری «فردا»، در این نمایشگاه که برگرفته از دنیای رنگارنگ نقاشی‌خط‌های فلاح است، این هنرمند مجموعه‌ای جدید از آثار خود را به‌نمایش خواهد گذاشت. در این نمایشگاه ۳۰ اثر از این هنرمند به‌نمایش درخواهد آمد که در آن‌ها هنرمند با خلق آثار هنری خود سعی دارد حرف تازه‌ای در نقاشی‌خط بزند.

در متن معرفی این نمایشگاه آمده است: «میان سنت و نوآوری تضادی در کار است؛ سنت می‌خواهد همه چیز همان بماند که هست، نوآوری می‌خواهد هیچ‌چیز آنچنان که هست نماند، با این همه، از آمیزش سنت و نوآوری است که فرهنگ، چون نمودی از زندگانی انسان آفریده می‌شود. بر بنیاد سنت است که فرهنگ در طول زمان یگانه و استوار می‌ماند و در پرتوی نوآوری است که فرهنگ پیش می‌رود و تکامل می‌یابد. اگر سنت در کار نمی‌بود، فرهنگ همچون آب در مرداب می‌گندید، این مطلب در هنر نیز صدق می‌کند و آثار مهرداد فلاح چنین است.»

مهرداد فلاح متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. او با مدرک دانشگاهی فوق دیپلم کار خود را در رشته هنر از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد. این هنرمند در صحنه‌های هنری مختلف حضور داشته که از آن جمله می‌توان به نمایشگاه‌های بین‌المللی و داخلی اشاره کرد.

نمایشگاه «شیر با خط» هشتم بهمن‌ماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «فردا» به نشانی خیابان کریمخان زند، زیر پل کریمخان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، شماره ۲، واحد ۲ افتتاح می‌شود و تا ۱۴ بهمن میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.



دیدگاهها بسته شده است.