ساکت: امیدوارم واقعه "چوار" جهانی شود

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، عصر چهارشنبه ششم بهمن ماه، جلسه ای در محل آکادمی ملی فوتبال برای پیگیری پروژه فیلم سینمایی چوار برگزار شد.

در این جلسه که محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ‌ملی، حجت الله هاشم بیگی، رییس هیات مدیره باشگاه چوار۶۵، علی هزاوه فرزند شهید حسین هزاوه، حسن و حسین صیدخانی گروه کارگردانی فیلم چوار حضور داشتند، راهکارهای مختلف برای جذب منابع مالی و ادامه ساخت فیلم چوار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه، ابتدا گزارشی از روند ساخت فیلم سینمایی ارائه شد.

محمدرضا ساکت در این نشست با اشاره به اهمیت واقعه چوار ، گفت‌:  گزارشی که ارائه شد، نشان می‌دهد  دوستان نگاهی بین‌المللی در ساخت فیلم دارند و این نگاه می‌تواند  موضوع چوار را در سطح جهانی و از طریق هنر معرفی کند.

مدیر تیم‌های ‌ملی ادامه‌ داد: فدراسیون فوتبال در حد توان، تلاش لازم را در زمینه کمک به این پروژه انجام خواهد داد و امیدواریم فیلم سینمایی “چوار” به اتمام برسد. در داربی برگشت استقلال و پرسپولیس نیز برنامه‌های  ویژه‌ای برای شهدای چوار داریم و امیدواریم با این فعالیت ها و همچنین ساخت فیلم سینمایی”چوار”،این رویداد مهم جهانی شود.

لازم به ذکر است که از چهار ماه قبل، روند ساخت فیلم سینمایی “چوار” تحت عنوان “مستطیل قرمز” شروع شد که پس از فیلمبرداری ۶۵ درصدی، ادامه فیلمبرداری به دلیل مشکل مالی متوقف شده است و عوامل فیلم در صدد جذب منابع مالی برای اتمام پروژه‌ هستند.



دیدگاهها بسته شده است.