مونتلا: میلان در مسیر درستی گام برمی دارد

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از  فوتبال ایتالیا، میلان در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا برابر یوونتوس به میدان رفت و با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد تا نتواند به دور بعد راه پیدا کند.

مونتلا ، سرمربی  جوان میلان تاکید کرد که تیمش از شکست برابر یوونتوس درس عبرت خواهد کرد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: از این شکست درس خواهیم گرفت. بازی خوبی بود. یوونتوس از فرصت های خود بهتر استفاده کرد و در نهایت هم توانست جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

او ادامه‌ داد: در ۳۰ دقیقه نخست بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. امیدوارم که این بازی‌های  خوب ما ادامه داشته باشد. بدون شک چنین دیدارهای باعث می‌شود  تا در ادامه فصل برابر دیگر حریفان بهتر ظاهر شویم. بر این باورم که میلان در مسیر درستی گام بر می دارد. درست است که برابر حریف خود تن به شکست داده ایم اما  از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

مونتلا در پایان سخنان خود گفت‌:  نیمه نخست بد ظاهر شدیم و جنب و جوش لازم را در میدان نداشتیم  ولی  در نیمه دوم بهتر از یوونتوس بودیم و گلزنی هم کردیم. اگر ۱۰ نفره نمی شدیم  احتمال داشت که نتیجه‌ دیگری رقم خورد. نباید فراموش کرد که یوونتوس تیم بسیار خوبی در خط دفاعی است و همه فضاها را بسته بود.

یوونتوس در نیمه نهایی باید به مصاف ناپولی برود.



دیدگاهها بسته شده است.