ابراهیمی: نمی‌دانم ملاک آقایان برای دعوت به تیم ملی چیست

به گزارش عرصه، محمد ابراهیمی درباره دیدار با پیکان گفت:بازی سختی مقابل پیکان داشتیم که هم تاکتیکی و هم پرقدرت ظاهر شدیم. به‌خوبی می‌دانستیم اگر ۳ امتیاز را کسب نکنیم کار ما سخت‌تر خواهد شد و خدا را شکر توانستیم با یک بازی حساب‌شده موقعیت‌های زیاد بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بعد از مساوی بدی که ما مقابل صنعت نفت داشتیم در دیدار پیکان بچه‌ها استرس کاذبی داشتیم ولی مهم‌تر کسب پیروزی است که کسب کنیم. البته باید مدنظر قرار بدهیم که اینکه یک تیم موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند به تاکتیک خوب تیم برمی‌گردد و اینکه تیم خوب کارش را جلو می‌برد که این موقعیت‌ها را ایجاد می‌کند ولی قبول دارم که باید از این فرصت‌ها بهتر بهره ببریم.

وی درباره عملکردش نیز بیان کرد: من همیشه در خدمت تیم بودم سبک بازی‌ام به‌گونه‌ای است که باید هم در حمله و هم در دفاع به تیمم کمک کنم. در نیم‌فصل اول هم موقعیت‌هایی که من خلق کردم اگر تبدیل به گل می‌شد شرایط فعلی را داشتم ولی در آن مقطع زمانی توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد ولی خوشحالم که الآن لطف خدا شامل حالم شده هم گل می‌زنم و هم پاس گل می‌دهم. از همه مهم‌تر خوشحالم که برای تیمم مؤثر واقع می‌شوم. من نمی‌توانم درباره مصدومیت‌هااظهارنظر خاصی داشته باشم ولی قطعاً هر بازیکنی که مصدوم شده به‌نوبه خود به تیم کمک کرده است و امیدوارم هیچ بازیکنی در فوتبال مصدوم نشود و هر بازیکنی که الآن مصدوم است به تیم برگردد و به تراکتورسازی کمک کند.

مهاجم تراکتورسازی درباره رقابت تیمش با پرسپولیس تصریح کرد: بازی‌های پرسپولیس در آینده سخت‌تر خواهد شد چون باید در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هم بازی کند ولی ما دنبال فرصت نیستیم و باید در هر بازی امتیازات کامل را کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان سال قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را کسب کنیم.

ابراهیمی درباره دعوت شدن به تیم ملی گفت: و از این سؤال‌های تکراری خسته شدم. نمی‌دانم ملاک آقایان چیست و باید ببینند یک بازیکن چقدر تلاش می‌کند و دوندگی دارد. من هم در دفاع و هم در حمله دونده ظاهر می‌شوم و با جان‌ودل ۹۰ دقیقه پرتلاش کار می‌کنم و کارم را به نحو احسن انجام می‌دهم و به نظرم ۱۰۰ برابر بهتر از این هم باشم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم.

 وی درباره دربی تبریز با حضور تماشاگران تبریزی در یادگار امام نیز اظهار کرد: بازی با تیم‌های ته جدول مخصوصاً ماشین‌سازی که یک بازی انتحاری برای سقوط نکردن انجام می‌دهد خیلی سخت است ولی امیدوارم بتوانیم در این برهه حساس ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.این ما را خوشحال می‌کند چون هوادارانمان کنار ما هستند و از تیمشان حمایت کرده و به ما انگیزه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم با یک فوتبال تاکتیکی و حساب‌شده دل آن‌ها را شاد کنیم چون لیاقت هواداران و مردم خوب آذربایجان شرقی خیلی بالاتر از این است و امیدوارم شرمنده‌شان نشویم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم و از هوادارانمان میخواهیم به ورزشگاه بیایند.



دیدگاهها بسته شده است.