سرعت زیاد تویوتا قاتل راننده شد


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا،گفت: طی دو روز گذشته ۵تصادف جرحی در کشور رخ داد که یکی از آنها به دلیل تخطی راننده سواری استیشن تویوتا ازسرعت مطمئنه، منجر به مرگ یک تن شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نادر رحمانی در تشریح تصادفات ۲۴ ساعته گذشته در جاده های کشور، اظهارداشت: این تصادف ساعت ٩:٣٠ صبح پنجشنبه در محور کیلومتر ۵۰ مهران، استان ایلام اتفاق افتاد.

وی درباره تصادفی که ٧:٤٥ صبح جمعه در استان یزد اتفاق افتاد، توضیح داد: واژگونی تریلرتانکر ولوو(حامل گاز مایع) در محور کیلومتر یک طبس( محدوده اشکذر) خوشبختانه به خیر گذشت، اما باعث مجروح شدن یک نفر شد. محور مذکور تا پاکسازی صحنه مسدود است و مسیر جایگزین جاده روستایی حسن آباد تعیین شد.

رحمانی همچنین درباره تصادف ٦ وسیله ای که ساعت ٣:٣٠ روز جمعه در محور کیلومتر ٧ قزوین – زنجان اتفاق افتاد، گفت: سمند، پژو ٤٠٥، پژو پارس، ٢ دستگاه پراید،  و یک دستگاه تریلی اسکانیا در این محور با هم برخورد کردند که علت آن توجه نداشتن این خودروها نسبت به جلو بود و ٢ مجروح باقی گذاشت.

روز گذشته دو تصادف دیگر، یکی در استان ایلام و دیگری استان فارس اتفاق افتاد که خوشبختانه کشته ای به جای نگذاشت اما عده ای مجروح شدند. به گفته سرهنگ رحمانی، تصادف استان ایلام در محور کیلومتر ٥٠ مهران و بین مینی بوس بنز و پژو ٢٠٦ و به دلیل رعایت نشدن حق تقدم از سوی مینی بوس روی داد که ٤ مجروح به دنبال داشت.

تصادف جنوب استان فارس نیز ساعت ١٧:٣٠ دیروز در محور کیلومتر ٣٠ فرعی کوره اتفاق افتاد که طی آن یک دستگاه سمند به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد و ٤ نفر را مجروح کرد.



دیدگاهها بسته شده است.