جلسه نماینده آدیداس برای مذاکره نهایی با فدراسیون فوتبال

به‌ گزارش ‌عرصه، فدراسیون فوتبال ایران از چند ماه گذشته مذاکراتی را برای عقد قرارداد با شرکت تولیدات پوشاک ورزشی آدیداس آغاز کرده و به گفته امیر عابدینی این فدراسیون قصد دارد از این پس تمام پوشاک تیم‌های زیر نظر خود را یک دست کند و در واقع همه تیم‌ها از پوشاک برند آدیداس استفاده کنند.

در همین رابطه ماه قبل  مهدی تاج به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال در آلمان با مدیران ارشد این شرکت دیدار کردند که این شرکت مسئولیت کار را به دفتر خاورمیانه آدیداس محول کرد. پس از آن نیز امیر عابدینی و محمدرضا ساکت جلسه‌ای را در امارات برگزار کردند و طرح‌های پیشنهادی خود برای پوشاک تیم‌ ‌ملی را به این شرکت ارائه دادند و اخیرا هم درباره پیش نویس قرارداد مذاکرات نهایی را انجام دادند.

امیر عابدینی درباره روند قرارداد و احتمال نهایی شدن آن گفت‌: نماینده آدیداس به همراه قرارداد اصلاح شده روز دوشنبه به ایران می‌آید تا در صورت انجام توافقات قرارداد فدراسیون فوتبال ایران و آدیداس برای سال ۹۶ منعقد شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در فروردین بتواند از این پوشاک استفاده کند.

به‌ گزارش ‌عرصه، در صورت نهایی شدن این قرارداد فدراسیون فوتبال یکی از دغدغه‌های تیم‌های ملی خود را که سال‌ها بود با لباس‌های درجه دو در مسابقات جهانی و بین‌المللی حاضر می‌شدند حل می‌کند و در واقع یکی از مشکلات موجود در راه فدراسیون فوتبال برداشته می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.