ادر: رسیدن به یوونتوس؟ ما آماده هستیم

به گزارش عرصه و به نقل گاتزتا دلو اسپورت، روند رو به رشد اینتر در فوتبال ایتالیا ادامه دارد. اینتر در تمامی رقابت‌ها به ۹ برد پیاپی دست یافته است. این تیم توانست با برد برابر پسکارا به رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها برسد.

ادر مهاجم اینتر درباره روند رو به رشد این تیم گفت: هیچ چیز بیش از این خوشحال کننده نیست که اینتر بار دیگر به دوران اوج بازگشته است. از خوشحالی هواداران، بی‌اندازه خوشحالیم. مهمترین موضوع برای ما ادامه روند بردمان بود که توانستیم به آن دست یابیم. تا چند هفته پیش روحیه تیم بسیار پایین بود ولی رفته رفته به خودمان آمدیم و توانستیم  امتیازات را جمع کنیم.

او با تمجید از پیولی ادامه داد: خیلی از روند خوب اینتر در بازی‌های گذشته به خاطر استفانو پیولی (سرمربی جدید اینتر) بوده است. او تجربه بسیار بالایی دارد و به خوبی با جو فوتبال در ایتالیا آشناست. این اتفاق خیلی به ما کمک کرده است تا به خود باوری برسیم. نمی‌دانم این روند تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد. حتی به رسیدن به صدر جدول هم فکر می‌کنیم. امکان پذیر است بتوانیم بار دیگر به صدر جدول برگردیم ولی فقط باید به موفقیت در جام حذفی و لیگ فکر کنیم و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.