لورل و هاردی در مشهد به دام افتادند!

به گزارش عرصه؛ 2 سارق موتورسوار چاق و لاغر که به «لورل و هاردی» معروف بودند با تلاش ماموران کلانتری سپاد مشهد دستگیر شدند و بدین ترتیب راز حدود ۴۰ فقره کیف قاپی و گوشی قاپی در مشهد فاش شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر  گفت: طی ۳ ماه گذشته تعدادی از شهروندان که مورد کیف قاپی و یا گوشی قاپی توسط دزدان موتورسوار قرار گرفته بودند با مراجعه به کلانتری سپاد خواستار دستگیری دزدان شدند.سرهنگ محمد بوستانی افزود: به همین دلیل گروه زبده ای از ماموران تجسس با فرماندهی سرگرد زمین برای شناسایی عاملان سرقت های مذکور وارد عمل شدند و به تجزیه و تحلیل اطلاعاتی پرداختند. مقام ارشد انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: در بررسی های مقدماتی پلیس مشخص شد که یکی از سارقان مذکور لاغر و دیگری چاق است که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت در حوزه استحفاظی کلانتری سپاد اقدام به ارتکاب جرم می کنند.

سرهنگ بوستانی تصریح کرد: ماموران تجسس در ادامه عملیات های پلیسی و با سرنخ هایی که از شاهدان عینی صحنه های سرقت به دست آوردند موفق شدند موتورسیکلت قرمز رنگ دزدان را در حالی شناسایی کنند که ۲ سارق مذکور طعمه دیگری را در پارکینگ پشت الماس شرق زیر نظر گرفته بودند. وی گفت: ماموران انتظامی در یک عملیات غافلگیرانه ۲ سارق جوان را دستگیر کردند و در بازجویی ها مشخص شد که آنان ساعتی قبل در خیابان جانباز مشهد نیز گوشی خانمی را سرقت کرده اند. سرهنگ بوستانی اضافه کرد: تاکنون حدود ۳۵ تن از مالباختگان، دزدان گوشی قاپ را شناسایی کرده اند و تحقیقات بیشتر با صدور دستورات قضایی از سوی ماموران تجسس کلانتری سپاد برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان همچنان ادامه دارد.

منبع: رکنا

 



دیدگاهها بسته شده است.