احمدوند: برایم عجیب است با اسکورت باید به زمین تنیس برویم

به گزارش عرصه, پیش از دیدار تیم های ملی تنیس ایران و پاکستان در گروه دو دیویس کاپ نشست خبری سرمربیان تیم ها برگزار شد. سعید احمدوند سرمربی تیم ملی تنیس ایران در این نشست و در مورد امنیت پاکستان گفت: برای ما عجیب بودکه با اسکورت به زمین تنیس برویم . به هر حال تصمیم فدراسیون جهانی این بود که در پاکستان بازی کنیم و این کشور بعد از سالها میزبان است . ما هم مشکلی نداریم و از تصمیم فدراسیون جهانی اطاعت می کنیم.
او در پاسخ به این پرسش که بازیکنان کلیدی ایران چه کسانی هستند, بیان کرد: تمام بازیکنان ما کلیدی هستند . شاهین خالدان و انوشا شاهقلی بازیکنان اصلی ایران هستند که بازی های انفرادی را انجام می دهند اما در مورد بازی دونفره که چه کسانی به میدان بروند تصمیم خواهیم گرفت.
احمدوند درباره ی تیم پاکستان نیز گفت:پاکستان در دو سال گذشته بهترین تیم گروه دو آسیا بوده است . تیم دوبل بسیار خوبی دارد . ما در وهله اول می خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و نیم نگاهی هم به کسب نتیجه داریم .
پس از نشست خبری ضیافت شام با حصور رییس فدراسیون تنیس پاکستان, وزیر ورزش پاکستان , سفیر ایران در پاکستان و اعضای تیم ها برگزار شد.



دیدگاهها بسته شده است.