برپایی مراسم تقدیر از منتقد و خبرنگاران فقید در برج میلاد

به گزارش عرصه، عصر سیزدهم بهمن ماه، در حاشیه برگزاری نشست پرسش و پاسخ فیلم «کوپال» باحضور محمد حیدری، مهتاب کرامتی، (دبیر و مشاور هنری جشنواره) از حانوادههای مرحوم جمشید ارجمند، محسن سیف، رضا رستمی و علی وزینی تقدیر شد.
در این برنامه چهار صندلی سالن نشست مطبوعاتی به یاد این منتقدان و خبرنگاران خالی گذاشته شده بود و به نماینده‌ای از اعضای خانواده آن‌ها لوح تقدیر و سبد گلی اهدا شد.

محمد حیدری در سخنانی کوتاه بیان کرد: جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به رسم یادبود جای این عزیزان را خالی می‌داند و این چهار صندلی را برای این عزیزان از دست رفته که سال قبل در میان ما بودند خالی گذاشته است.

مهتاب کرامتی هم گفت: اعتقاد مطلق دارم که سینما کاری جمعی است و کار ما زمانی مفهوم پیدا می‌کند که روزنامه نگاران و منتقدان هم باشند.
او افزود: زمانه غریبی شده است که سال گذشته این دوستان کنار ما بودند و امسال نیستند. قدر هم را بدانیم تا دراینده کمتر حسرت بخوریم.
در این مراسم که مسعود نجفی مدیر روابط عمومی فیلم فجر حضور داشت، شاهرخ دولکو (داماد جمشید ارجمند)، همسر رضا رستمی، عموی علی وزینی و برادرزاده علی سیف برای تقدیر روی سن آمدند.



دیدگاهها بسته شده است.