حاج‌محمدی: منصوریان با من خوب تا نکرد

به گزارش عرصه، امین حاج‌محمدی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار کرد: در این دیدار خیلی بد بازی کردیم و بازی سنگینی برای ما بود. ما نتوانستیم صحبت‌های فرهاد کاظمی را در زمین اجرا کنیم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با اصرار رحمتی به سمت نیمکت استقلال رفته یا نه گفت: نمی‌دانم چه بگویم ولی به زور نبود. باید می‌رفتم و به تیم مهمان خوش‌آمدگویی می‌کردم. البته من با وضعیت بد و به هم ریخته‌ای از استقلال جدا شدم و همه این را می‌دانند.

او ادامه داد: منصوریان خوب با من تا نکرد و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که او از من رو برگرداند. او در نفت با من رابطه خوبی داشت.

حاج محمدی در پاسخ به این سوال که به نظر خودش دلیل اختلاف او با منصوریان چه بوده بیان کرد: او به من گفت که قراردادم را کاهش دهم ولی این مسائل به باشگاه مربوط است نه سرمربی. من در بازی‌ها نیز روی نیمکت می‌نشستم ولی به یک باره ناظر بازی به من می‌گفت که جزو ۱۸ تا نبوده‌ام و باید به روی سکو بروم. هیچ جای دنیا این طور نیست که قبل از بازی سرمربی لیست ۱۸ نفره‌اش را ندیده باشد ولی برای من چنین اتفاقاتی افتاد. قبل از بازی کاظمی با من صحبت کرد و من برای خوش‌آمدگویی به سمت نیمکت استقلال رفتم.



دیدگاهها بسته شده است.