دژاگه: تصمیم ترامپ را درک نمی‌کنم/ مشکلی برای همراهی ولفسبورگ ندارم

به گزارش عرصه و به نقل از WELT، اشکان دژاگه بعد از ۵ سال دوری از فوتبال آلمان دوباره راهی این تیم شد. او بعد از حضور موفق در فولام، راهی العربی قطر شد و در این تیم نیز بازی کرد تا اینکه بار دیگر به تیم سابق خود یعنی ولفسبورگ بازگشت. 

پایگاه اینترنتی WELT با بازیکن ایرانی مصاحبه‌ای داشته است که در زیر می خوانیم:

* آقای دژاگه در اینستاگرام خود خبر از بازگشت به ولفسبورگ دادید. آن هم با تی‌شرتی که لقب شما روی آن بود. آیا وارد عرصه مد هم شده‌اید؟

خیر خیالتان راحت باشد و نگران نباشید من هنوز فوتبالیست هستم (باخنده). خوشبختانه خیلی خوشحال هستم که بار دیگر به تیم سابق خود بازگشتم. رابطه خوبی اینجا با هواداران دارم و امیدوارم در کنار آنها دوره موفقیت آمیزی داشته باشم. من مدت زیادی در این تیم بازی کردم و دوران خیلی خوبی اینجا دارم و وقتی از تمایل باشگاه مطلع شدم این پیشنهاد را قبول کردم. در واقع می‌توانم بگویم بازگشتم به ولفسبورگ تصمیم کاملا ورزشی بوده است و در کنار آن وقتی جو مثبتی بین من و هواداران وجود دارد بیش از پیش نسبت به این انتقال خوشبین شدم.

* چطور به ولفسبورگ بازگشتید؟

چند روز قبل بود که باشگاه با من تماس گرفت و نسبت به خرید من ابراز تمایل کرد و من هم بدون فوت وقت این پیشنهاد را قبول کردم. اینجا مثل خانه من است و خیلی خوشحال هستم بار دیگر به جایی برگشتم که خاطرات خیلی خوبی در کنار هواداران آن دارم. درست مثل حس یک کودک که به جایی جدید می‌رود. ولفسبورگ نسبت به دوره‌ای که من در آن بازی کردم تغییرات زیادی داشته است و به زودی با مربیان و بازیکنان جدیدی که اینجا حضور داشتند آشنا خواهم شد.

* نظرت درباره فلیکس ماگات چیست؟

دلم برای او تنگ شده است (باخنده). البته والرین اسماعیل سرمربی خیلی خوبی است و مطمئن هستیم با او می توانیم به جایگاهی برسیم. زمانی که در ولفسبورگ بودم زیر نظر ماگات کار کردیم و خب همه می‌دانند تمرینات او خیلی سخت و فشرده است.

* آخر فصل در چه جایگاهی قرار خواهید گرفت؟

فکر کنم خیلی بهتر از جایگاهی که الان در آن هستیم. می‌خواهیم به رتبه های بالایی در جدول برسیم و خودمان را از منطقه سقوط نجات دهیم. ولفسبورگ باشگاه بزرگی است و الان همه در اروپا این تیم را به خوبی می‌شناسند. در این مدت تیم سهمیه لیگ قهرمانان گرفت و در بالاترین سطح هم بازی کرده است.

دو سال در العربی بودی که خیلی بازی نکردید. آیا برای بازی در بوندسلیگا آماده هستید؟

بله مشکلی ندارم. در همان قطر هم خیلی سخت تمرین کردم و البته بازیهای فشرده‌ای با تیم ملی ایران داشتم. در خیلی از بازیها برای تیمم به میدان رفتم. الان تمرکز من روی تمرین کردن است. می‌خواهم خیلی سخت تمرین کنم و خودم را به سطح آمادگی بالایی برسانم و بتوانم در ترکیب تیمم به میدان بروم. می‌دانم سرمربی از احتمال بازی کردن من در بازی برابر کلن سخن گفته است. این باعث افزایش اعتماد به نفس من می شود و من هم سخت تلاش می‌کنم تا جواب اعتماد مربیان را بدهم.

* بیشتر دلت برای چه چیزی در آلمان تنگ شده است؟

بیش از همه دلم برای جو بوندسلیگا تنگ شده بود. البته در انگلیس هم جو ورزشگاه‌ها خیلی خوب بود و در قطر هم خیلی از بازیها حساس بود ولی ورزشگاه‌های آلمان شرایط خاص خود را دارند.

* تو به عنوان یک ایرانی و آلمانی اخیرا به خاطر تصمیم ترامپ نمی‌توانید به آمریکا سفر کنید. نظرتان درباره این موضوع چیست؟

واقعا رفتار ترامپ را درک نمی کنم و قطعا من هم تحت تاثیر این قانون قرار می‌گیرم ولی تمرکز من تنها روی ورزش است.

در حال حاضر اشکان دژاگه تنها ایرانی بوندسلیگا محسوب می شود. البته دانیل داوری نیز در تیم دسته دومی آرمینیا بیله فلد بازی می کند.



دیدگاهها بسته شده است.