مربی نفت آبادان: برای دیدار با نفت‌تهران برنامه ویژه‌ای داریم

رضا مطلبی در گفت‌وگو با عرصه،‌ اظهار کرد: ‌پس از بازی سنگینی که با سپاهان اصفهان داشتیم، به دلیل فرصت کم برای دیدار با نفت تهران، تنها توانستیم دو جلسه تمرین داشته باشیم.

وی با اشاره به مصدومان این تیم در دیدار با نفت تهران، گفت: ‌ما مصدومان زیادی داریم. نوروزی به این بازی نمی‌رسد و با توجه به این‌که بغلانی در جریان بازی با سپاهان مصدوم شد، هنوز نتوانسته با تیم تمرین کند. سایر نفرات‌مان را در اختیار داریم ولی آن‌چه بیشتر از همه کمی فکر ما را مشغول کرده، همین آسیب‌دیدگی‌ها است.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: برای بازی با نفت تهران از نظر تاکتیکی برنامه ویژه‌ای داریم و همانطور که توانستیم در بازی با سپاهان به نتیجه برسیم، در دیدار با نفت‌تهران نیز به دنبال رسیدن به نتیجه دلخواه‌مان هستیم.

وی عنوان کرد: نفت تهران تیم بسیار خوبی است و از مربی خوبی نیز برخوردار است و حضور این تیم در فینال جام حذفی بیانگر همین موضوع است. همچنین ترکیب این تیم، ایده‌آل است و از بازیکنان با تجربه و جوانی بهره می‌برد.

مطلبی در پاسخ به این سوال که گویا یک بازیکن ژاپنی در تمرینات تیم شرکت کرده بود، آیا مورد تایید قرار گرفت؟ گفت: این بازیکن مورد تایید قرار نگرفت؛ او در پست هافبک راست بود که ما در این پست احتیاجی به بازیکن نداریم.

وی افزود: ‌ما در برخی نقاط به ویژه خط حمله و هافبک میانی دچار مشکل هستیم و به بازیکن نیاز داریم. این در حالی است که جای خالی هم نداریم و متاسفانه برخی بازیکنان جهت فسخ قرارداد و کمک به تیم، با ما همکاری نمی‌کنند و همین ما را دچار مشکل کرده است. به هر حال به دنبال رفع این مشکل هستیم تا یک جای خالی پیدا کنیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که فصل نقل و انتقالات بازیکنان داخلی رو به اتمام است، در نهایت برای رفع مشکل در پست‌های مدنظر چه خواهید کرد؟ گفت: در فوتبال ایران در حال حاضر بازیکن مطرحی که بهتر از بازیکنان خودمان باشد و بتواند به ما کمک کند، موجود نیست. تمام تیم‌ها مشکل گلزنی دارند که مشکل ما در این بخش حادتر است. ما در منطقه حمله دچار مشکل هستیم و باید یک بازیکن خوب جذب کنیم و با توجه به این‌که فصل نقل و انتقالات بازیکنان داخلی رو به اتمام است، در نهایت باید یک بازیکن خارجی جذب کنیم تا نیازمان رفع شود.



دیدگاهها بسته شده است.