احمدوند: برای پیروزی در بازی دو نفره دیویس کاپ فقط به معجزه احتیاج داریم

سعید احمدوند در گفت‌گو با عرصه، درباره‌ی شکست خالدان و شاهقلی در دو بازی انفرادی تیم ملی تنیس ایران برابر پاکستان بیان کرد: من از قبل گفته بودم میزان امادگی خالدان برای ما تعیین کننده است. او هفته پیش به ما اضافه شد. خالدان در موقعیت‌های حساس امتیازها را از دست داد. بازی اکیل خان و خالدان برابر بود و هر دو این بازیکنان با تجربه بودند. اما اکیل خان بهتر بود و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. خالدان پیش از این که به ما ملحق شود تمرین زیادی نداشت با این حال خوب بازی کرد اما برای بازی در دیویس کاپ باید بازیکن به اندازه‌ای تمرین داشته باشد که بتواند در مواقع حساس موفق شود. 
او ادامه داد: در بازی انفرادی دوم انتظار نداشتیم شاهقلی بتواند ایسام قریشی را شکست دهد. این بازیکن قبلا در رده ۱۰۰ جهان بوده و امروز هم بسیار خوب بازی کرد بنابراین شاهقلی هیچ شانسی نداشت. پاکستان قوی‌ترین بازیکنان خود را مقابل ما قرار داد و بسیار جدی بازی کردند. فکر می‌کنم اگر خالدان می‌توانست در موقعیت‌های حساس بهتر تصمیم بگیرد بازی انفرادی اول را می‌توانستیم به سود خود به پایان برساندیم. 
احمدوند در مورد بازی دو نفره نیز گفت: برای پیروزی در بازی دونفره فقط به یک معجزه احتیاج داریم زیرا تیم دو نفره پاکستان بسیار خوب و قوی است. برای فردا احتمالا انوشا شاهقلی و البرز اخوان به میدان می‌روند. 



دیدگاهها بسته شده است.