برگزاری کنگره امیران و سرداران استان مرکزی در سال ۹۷

به گزارش عرصه، سردار کریمی در همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم استان مرکزی که با حضور سردار صفوی، سردار پاکپور و استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین در مصلی اراک برگزار شد، گفت: استان مرکزی مهد مفاخر است و سردمدار این بزرگان امام راحل است. حدود یک چهارم فرهیختگان کشور در این استان می زیسته اند.

وی بیان کرد: مردم این خطه طی هشت سال دفاع مقدس همپای دیگر مردم کشور شجاعانه ایستادگی کردند. این خطه ۷۰۰۰ شهید، ۱۵ هزار جانباز و ۸۱۳ آزاده تقدیم نظام کرده و بیش از ۷۰ هزار رزمنده از این استان در دفاع مقدس هشت ساله شرکت داشته‌اند.

کریمی همایش رزمندگان استان مرکزی را بستری برای ارتباط دلاوران دیروز با جوانان امروز دانست و گفت: این ارتباط ها جوانان را با روحیه ایستادگی و مقامت رشادتمندانه بیش از پیش آشنا می کند تا امروز در برابر تهاجم های دشمنان هوشیارانه بایستند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تجدید دیدار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس این استان را از اهداف این همایش عنوان کرد و افزود: ایجاد همدلی، هم زبانی، تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم از دیگر اهداف این همایش بوده است.

وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری کنگره بزرگ امیران و سرداران استان مرکزی در سال ۹۷ انجام شده است، اظهار کرد: برای این منظور ستادی تحت عنوان ستاد کنگره پیشینه رزم سپاه روح الله در قالب ۹ کارگروه تشکیل شده است و ۱۰۰ محقق و پژوهشگر در حال تهیه تمامی سوابق و مستندات مبارزات مردم از سال ۴۲ تاکنون در برابر دشمنان هستند.



دیدگاهها بسته شده است.