کمالوند: از نتیجه راضی نیستم

به گزارش عرصه، فراز کمالوند پس از تساوی تیمش مقابل سیاه جامگان در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار، گفت: بازی تحت تاثیر شرایط آب و هوایی برگزار شد. بازیکنانم بازی خوبی ارائه دادند و می توانستیم برنده این دیدار باشیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما تبدیل به گل نشدند.

وی ادامه داد: هفت، هشت شانس گلزنی داشتیم و در مقابل سیاه جامگان تنها یکی، دو موقعیت داشت. از بازیکنانم راضی هستم زیرا بازی قابل قبولی ارائه دادند اما از نتیجه نه. بازیکنانم از لحاظ وضعیت بدنی بخصوص در نیمه دوم کم آوردند و اشتهای آنها برای گلزنی فروکش کرد.

وی گفت: اگر از موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم در جدول رده‌بندی می‌توانستیم صعود کنیم و به رتبه پنجم برسیم و به هیچ وجه از این تساوی راضی نیستیم.

وی در خصوص مشکلات قبل از بازی و تعویق یک روزه بازی گفت: دو سال در فوتبال مشهد بودم. برای فوتبال مشهد متاسفم و امیدوارم روزی برسد که این شرایط درست شود. در سال‌های گذشته بازیکنان بزرگی از مشهد حضور داشتند ولی در حال حاضر فوتبال استان خراسان رضوی شرایط خوبی ندارد و امیدوارم روزی این مشکلات حل شود.

وی ادامه داد: کجای دنیا رد لاستیک ماشین روی چمن وجود دارد. برایم جای سوال دارد ورزشگاه امام رضا (ع) در شهر مشهد قرار گرفته ولی متاسفانه هیچ بازی در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود.

کمالوند در خصوص درگیری مرتضی اسدی و یوسف سیدی در بین دو نیمه، گفت: کاپیتان نماینده سرمربی در زمین است و هر حرفی در زمین بزند مشکلی به وجود نخواهد آمد.



دیدگاهها بسته شده است.