اِلِمان دروازه یادمان قلاویزان رونمایی شد

به گزارش عرصه، سردار سلیمانی مسئول ارودیی، گردشگری و راهیان نور سپاه و بسیج کشور در حاشیه مراسم رونمایی المان دروازه یادمان قلاویزان مهران در سخنانی گفت: تا زمانی که راهرو خون شهیدان باشیم دشمن نمی‌تواند در جامعه نفوذ کند. زنده نگه داشتن یاد شهدا نقطقه مقابل جنگ نرم دشمنان است زیرا که خاکریز دشمن اکنون به سوی جبهه فرهنگی است و به جای گزینه نظامی حمله به ارزش‌های اسلامی روی میز دشمنان قرار دارد.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند تا با همه ظرفیت‌ها به اندیشه امام خدشه وارد کند اما این تفکر شهادت و بصیرت مردمی در مقابل هجمه دشمنان ایستاده است. بیداری اسلامی که اکنون در سراسر جهان شاهد آن هستیم به برکت خون ریخته شده شهدای عزیز ما می باشد.

در بخش دیگر این مراسم سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز گفت:با ایجاد این المان در مسیر تردد زائران عتبات عالیات هویت بیشتری به یادمان قلاویزان داده می‌شود و بهتر می‌شود به کسانی که در این مسیر تردد می‌کنند یادمان را معرفی کرد. شهدا از برجسته ترین و صالح‌ترین افرادی بودند که در طول انقلاب جانشان را به اسلام هدیه کردند.

وی  تاکید کرد: شهدا ولایت پذیری خود را به خوبی نشان دادند و شکوفایی درخت تناور انقلاب اسلامی ثمره خون شهداست.

همچنین حجت‌الاسلام  روح الله ولدبیگی امام جمعه مهران نیزیاداور شد: با نگاه ویژه سپاه به یادمان قلاویزان این یادمان از محرومیت خارج شده و می‌تواند در کشور به زیبایی خودنمایی کند. سپاه پاسداران با زمان جلو می‌رود و در همه عرصه‌ها ارزش‌های انقلاب اسلامی را حافظ است .در عرصه جنگ نرم این حرکت یکی از حرکتهای ارزشمند و قابل تحصین است.



دیدگاهها بسته شده است.