نیروهای یمنی مواضع سعودی در جیزان و عسیر را در هم کوبیدند


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن شماری از مواضع و تجمعات نظامیان سعودی در جیزان و عسیر را مورد حمله موشکی و توپخانه ای قرار دادند.

به گزارش عرصه به نقل از سبا، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز دوشنبه یک خودروی نظامی سعودی، انبار اسلحه و همچنین تعدادی از مواضع و تجمعات متجاوزان سعودی در عسیر و جیزان را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی در جیزان اعلام کرد که توپخانه نیروهای یمنی یک خودروی نظامی و انبار سلاح را در الشبکه منهدم نمود. همچنین تجمع نظامیان سعودی در الغاویه، الکرس و التبه الحمراء هدف قرار گفته و تلفات مستقیمی به آنها وارد گردید.

از سوی دیگر یگان توپخانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تجمع نظامیان سعودی در گذرگاه علب، الشبکه و القعام را بمباران و چندین موشک کاتیوشا را به دیگر تجمعات در ظهران عسیر شلیک کرده و تلفات سنگینی را به نیروها و تجهیزات متجاوزان سعودی وارد کرد.

منبع مذکور همچنین افزود که یگان موشکی و توپخانه نیروهای یمنی پایگاه الغاویه را مورد هدف قرار داد که به انهدام یک خودروی نظامی در این منطقه منجر گردید.

گفتنی است که رژیم سعودی نزدیک به دو سال است با همراهی چند کشور عربی دیگر وابسته به خود تجاوز به یمن را آغاز کرده و این کشور را تحت محاصره زمینی، دریایی و هوایی قرار داده است.

در طول این تجاوز تا کنون هزاران نفر از مردم یمن شهید و زخمی و خسارات زیادی نیز به زیرساخت های این کشور وارد شده است.



دیدگاهها بسته شده است.