گلایه ملی‌پوش هندبال از سرپرست فدراسیون

علی کوه‌زاد در گفت‌وگو با عرصه، با ابراز گلایه از سرپرست فدراسیون هندبال اظهار کرد: در بازی‌های لیگ برتر رباط پایم آسیب دید، بعد از سه هفته از پاره شدن رباط پایم از ساری برای دریافت یک معرفی‌نامه که نشان دهد بازیکن ملی هستم و پزشکان سریع‌تر مراحل درمانی‌ام را انجام دهند به فدراسیون هندبال مراجعه کردم. در کمال ناباوری سرپرست فدراسیون ساعت ۱۴:۳۰ به این مجموعه آمد. مگر وقت اداری این‌گونه است.
او ادامه داد: دکترها برای یک سال آینده به من وقت درمان دادند و برای همین موضوع به فدراسیون آمدم تا با گرفتن معرفی‌نامه از این مجموعه هم سریع‌تر نوبت درمان بگیرم و هم روند درمانم به بهترین صورت انجام شود.
کوه‌زاد با بیان این که حتی سرپرست فدراسیون این معرفی‌نامه را به او نداده است گفت: سرپرست فدراسیون به من گفت تنها می‌تواند نامه‌ای به فدراسیون پزشکی ورزشی بدهد و بعد از آن‌جا نامه‌ای به پزشک معالج نوشته شود. این روند کلی طول می‌کشد. من شهرستانی هستم و محلی برای ماندن و سپری شدن این روند ندارم. از طرفی این دست نامه‌های ساده قبلا در دوران ریاست کوزه‌گری و مهدوی هم صادر می‌شد.
وی اضافه کرد: من حتی به اکبری گفتم که تقاضای مالی و یا دریافت امکاناتی از فدراسیون ندارم و تنها یک نامه می‌خواهم که نشان دهد ملی پوشم و بتوانم در همین لحظه از پزشک نوبت بگیرم، اما در نهایت این نامه را برای من صادر نکرد.



دیدگاهها بسته شده است.