مسئولان، برای صعود به آسیا باید از تیم حمایت کنند

به گزارش عرصه، علیرضا حبیبی اظهارکرد: در هفته آینده دیدار سخت و حساسی مقابل نفت و گاز گچساران داریم که باید در مقابل این حریف قدرتمند روند خوبمان را ادامه بدهیم تا با غلبه بر این تیم و افزایش اختلاف امتیازات در صدر جدول به قهرمانی بمانیم.

وی افزود: در هفته‌های گذشته منتظر لغزش نماینده گچساران بودیم که این اتفاق برای رقیب‌مان در هفته سیزدهم مقابل مس کرمان رخ داد تا بتوانیم با کسب یک برد خانگی مقابل نماینده بافق یزد صدرنشین لیگ بشویم.

وی در مورد پیروزی تیمش مقابل توسعه و عمران بافق یزد گفت: در شرایطی در برابر این تیم پیروز شدیم که در بازی دور رفت با اختلاف یک امتیاز مغلوب این تیم شده و در جدول رده بندی نیز در شرایطی حساس با یک امتیاز کمتر نسبت به نفت و گار گچساران در رده دوم قرار داشتیم.

حبیبی تصریح کرد: بازیکنانم از دقیقه اول بازی بسیاری خوبی به نمایش گذاشتند و توانستیم با یک دفاع تیمی و درخشش دروازبانمان و ارائه یک بازی کاملا سرعتی پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم هندبال شهرداری کاشان افزود: با استفاده از ضدحملات و تاکید بر دفاع تیمی باز در جریان بازی تلاش کردیم تا با کمک بازیکنان سرعتی خود نفس حریف را بگیریم و در نهایت موفق به برد شیرین با اختلاف ۷ امتیاز شدیم.

حبیبی با تمجید از بازی خوب تیم توسعه و عمران بافق یزد گفت: تیمی را بردیم که هفته گذشته توانسته بود مس کرمان را شکست دهد و این تیم کرمانی نیز مقابل صدرنشین جدول یعنی نماینده گچساران پیروز شد. براساس این نتایج بعد از ۱۳ هفته شهرداری کاشان در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش عرصه، تیم شهرداری کاشان در هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال مردان مقابل میهمان خود تیم توسعه و عمران بافق یزد کاشان با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ به برتری رسید تا با کسب ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.



دیدگاهها بسته شده است.