حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ تودهنی محکم به ترامپ بود


مشاور وزیر امور خارجه، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سراسر کشور را تودهنی محکمی به رئیس جمهور جدید آمریکا توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شیخ الاسلام درحاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار مهر، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۵ را  بسیار خوب توصیف کرد و گفت: این حضور، تودهنی محکمی به دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا است.

 وی افزود: ملت ما بارها نشان داده اند که آگاه هستند این مسئله را بارها اثبات کرده اند و با وجود همه سختی ها، نشان می دهند که حکومت اسلامی و تمدن نوین اسلامی را در مقابل تمدن غرب پایه گذاری می کنند.

مشاور وزیرامورخارجه کشورمان ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، حکومت اسلامی در غیاب حکومت امام معصوم(ع) برای پیاده کردن احکام الهی شکل گرفت و این تمدن نوین اسلامی به همت مردم و با رهبری امام راحل پایه گذاری شد و در مقابل لیبرال دموکراسی غربی قرار گرفته است که در آن فرقی نمی کند خانم کلینتون حضور داشته باشد یا آقای ترامپ؛ هر دو فاسد هستند.

وی تصریح کرد: تمدن نوین اسلامی به رهبری جمهوری اسلامی در مقابل لیبرال دموکراسی غربی شکل گرفته و انشاالله این روند به ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت جهانی ایشان منجر می شود.



دیدگاهها بسته شده است.