از گلزنی یک تماشاگر در ال‌کلاسیکو تا آسیب رساندن به داور + عکس

به گزارش عرصه، در هفته دوم بهمن درگیری، توهین، آسیب دیدگی، دزدی و اتفاقات عجیب و باورنکردنی رخ داد که در ادامه به آن‌ها اشاره می شود.

شکافته شدن پیشانی رافینیا

دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در هفته بیست و یکم لالیگا با پیروزی سه بر یک آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. بارسلونا در این بازی دو بازیکنش را به علت آسیب دیدگی از دست داد که مصدومیت رافینیا عجیب بود. این بازیکن برزیلی با برخورد با مارک آندره تراشتگن (دروازه‌بان بارسلونا) پیشانی‌اش شکافته شد و زمین را ترک کرد. یک روز بعد مشخص شد بینی او نیز شکسته است.

حذف تنیس کانادا به علت آسیب رساندن به داور

تیم‌های تنیس بریتانیا و کانادا در جام دیویس به مصاف هم رفتند و برای تعیین برنده در بازی پنجم، روبه‌روی هم قرار گرفتند. این دیدار بین دنیس شاپوالوو و کیل ادموندو برگزار شد. در جریان بازی ناگهان شاپوالو کانادایی از روی عصبانیت به سمت آرنود گاباس (داوری روی صندلی) به توپ ضربه زد که چشم داور فرانسوی آسیب دید. این حرکت باعث لغو بازی وحذف کانادا شد.

حمله به هواداران لایپزیگ

هواداران دورتموند شنبه به طرفداران لایپزیگ که برای تشویق تیم‌شان به این شهر آمده بودند، حمله کردند. در این میان کودکان و زنان نیز حضور داشتند. هواداران تیم زردپوش به طرف آن‌ها سنگ و بطری پرتاب کردند. در جریان بازی دو تیم نیز به بازیکنان لایپزیگ توهین شد.

به آتش کشیده شدن اتومبیل رییس باشگاه ایتالیایی

پسکارا که قعرنشین جدول سری A ایتالیاست، تا اینجای فصل تنها یک برد کسب کرده است. هواداران عصبانی پسکارا به دلیل شرایط بد تیمشان، دو اتومبیل دنیله سباستیانی (رییس باشگاه) را آتش زدند که این موضوع باعث آسیب رسیدن به دو ماشین پارک شده دیگر نیز شد.

خوابیدن در جریان بازی
 

یانیک کاراسکو در جریان دیدار اتلتیکومادرید و لگانس، باعث خشم هواداران شد. مهاجم بلژیکی زمانی که در نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت، برای لحظاتی خوابش برد.

پرتاب توپ به سمت داور

مائورو ایکاردی (کاپیتان اینتر) پس از پایان دیدار اینتر و یوونتوس نسبت به داوری اعتراض کرد. او به سمت داور توپی پرتاب کرد اما به داور برخورد نکرد. با این حال کمیته انضباطی برای او دو جلسه محرومیت قرار داد.

گلزنی یک تماشاگر

نتیجه ال کلاسیکوی کشور هندوراس با با گلزنی یک هوادار مشخص شد. در دقیقه ۹۳ زمانی که موتاگوا دو بر یک از بین دو تیم المپیا پیش بود، تماشاگری به زمین آمد و همزمان با ادر روخاس، بازیکن تیم المپیا گل مساوی را به ثمر رساند .هر دو توپ تقریبا همزمان وارد دروازه موتاگوا شدند. داور این گل را صحیح دانست و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

پیروزی با پیراهن تیم ملی آرژانتین

تیم اتلتیکو توکومان با دردسر زیادی خود را به بازی برابر ال ناسیونال اکوادور رساند. پرواز این تیم به مشکل خورد و با تاخیر خود را به ورزشگاه رساند. این تیم بلافاصله پس از رسیدن نیز خود را برای بازی آماده کرد. این دیدار پس از تصمیم فدراسیون آمریکای جنوبی، یک ساعت دیرتر برگزار شد. اتفاق عجیب پس از ورود بازیکنان تیم آرژانتینی رخ داد. آن‌ها با پیراهن تیم ملی زیر ۲۰ سال آرژانتین به میدان آمدند چون پیراهن خودشان آماده نشده بود. جالب اینجاست توکومان یک بر صفر پیروز شد و به دور بعد کوپا لیبرتادورس صعود کرد.

کشته شدن فوتسالیست داعشی

ستاره پیشین تیم ملی فوتسال بلژیک پس از کنار گذاشتن این ورزش به داعش پیوست. او که به همراه این گروه تروریستی در سوریه حضور داشت، کشته شد.

دزدی در فینال سوپربول

تیم های پاتریوتس و فالکونس، دیدار نهایی سوپرپول را برگزار کردند که با پیروزی پاتریوتس به پایان رسید. در این دیدار تامی برادی بهترین بازیکن انتخاب شد اما پیراهن مخصوص او برای این جایزه ربوده شد.

همبرگر عامل موفقیت

لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی در این فصل شرایط خوبی ندارد و در رتبه‌های پایینی جدول قرار گرفته است. کلودیو رانیری به دنبال راه حل برای بهبود وضعیت تیمش است. او تصمیم گرفت در رژیم غذایی بازیکنان نیز تغییر ایجاد کند. بازیکنان لستر عادت دارند پس از بازی همبرگر مرغ بخورند که سرمربی ایتالیایی می‌خواهد مانع این کار شود.



دیدگاهها بسته شده است.