آماده باش آتش نشانی در شهرآورد پایتخت


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، گفت: آتش نشانان برای تامین امنیت هشتاد و چهارمین دربی پایتخت فردا در ورزشگاه آزادی حاضر خواهند بود.

سید جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: فردا همزمان با هشتاد و چهارمین دربی پایتخت، آتش نشان ها همانند سایر دربی ها در محوطه ورزشگاه آزادی و سایر نقاط منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد. همچنین  ایستگاه شماره ۲۰ سازمان آتش نشانی در محوطه ورزشگاه آزادی تهران مستقر است.

وی با اشاره به حضور ۷۰ نیروی آتش نشان در ورزشگاه آزادی و اطراف این ورزشگاه، اظهارکرد: ۷۰ آتش نشان به همراه ۱۱ دستگاه خودرو منبع دار و ۵ موتورسیکلت در ورزشگاه آزادی و اطراف آن مستقر خواهند بود ضمن اینکه مقرر شده یک تیم کامل نجات نیز در ورزشگاه حضور داشته باشند.

ملکی ادامه داد: استقرار آتش نشان ها در ۱۱ نقطه ورزشگاه و محوطه های داخلی و بیرونی ورزشگاه و همچنین پارکینگ های ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

وی از گشت زنی ۱۰ مدیر عملیات سازمان آتش نشانی در محیط اطراف ورزشگاه آزادی خبر داد و تصریح کرد: ۱۰ مدیر ارشد عملیات با خودروهایی که در اختیار دارند به صورت سیار به گشت زنی پرداخته و کنترل محیط را در دست دارند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به استقرار هواداران شهرستانی در برخی از کمپ های اطراف ورزشگاه اذعان کرد: با توجه به اینکه برخی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از شهرستان راهی تهران شده و در کمپ ها مستقر می شوند، آتش نشان ها از امشب به دفعات سرکشی هایی را خواهند داشت تا در صورت نیاز امدادرسانی داشته باشند.

ملکی افزود: از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس درخواست می کنیم همانند دربی های قبل، با نیروهای آتش نشان همکاری لازم را داشته و در صورت بروز هر گونه حادثه، نیروهای آتش نشان را در جریان قرار دهند.



دیدگاهها بسته شده است.