خالد شفیعی: پنالتی ما درست بود

به گزارش عرصه، خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی پس از کسب سه امتیاز شیرین مقابل ذوب آهن درباره این دیدار گفت: بازی زیبایی بود. بعد از بازی با پرسپولیس که ضعیف‌ترین نمایش تراکتورسازی در این فصل بود، حساسیت دیدار با ذوب آهن را درک کردیم. ذوب آهن در نزدیکی ما بود و اگر امتیاز از دست می‌دادیم به ضررمان می‌شد. تمام هم و غم خود را برای این دیدار گذاشتیم و توانستیم به پیروزی برسیم. با اینکه تعدادی از بازیکنان‌مان را در اختیار نداشتیم اما بازی زیبا، روان و تماشاگرپسندی را ارائه دادیم.

وی درباره صحنه پنالتی اعلام شده به سود تراکتورسازی نیز توضیح داد: زمانی که کرنر به روی تیر یک سانتر شد، من توپ را با سر به سمت دروازه فرستادم و توپ با دستان مهدی‌پور برخورد کرد. نمی‌دانم دست‌های مهدی‌پور مانع از رسیدن توپ به دروازه شد یا به طور اتفاقی به دستانش برخورد کرد ولی مطمئنم که توپ و دست مدافع ذوب‌آهن با یکدیگر تماس داشتند و به نظر من پنالتی درست بود.

شفیعی درباره شعارهای هواداران تراکتورسازی در دیدار امروز (شنبه) برابر ذوبی‌ها نیز گفت: هواداران تراکتورسازی یکی از بهترین هواداران دنیا هستند و من شیفته محبت آن‌ها شدم. چیزی که باعث ماندگاری من در تبریز شده رابطه عاطفی بین من و آن‌هاست.



دیدگاهها بسته شده است.