دستگیری سه باند موادمخدر در البرز/کشف یک‌میلیاردی کالای قاچاق


کرج – فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری سه باند مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: ۴۰۰ کیلو مواد مخدر کشف‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بخشعلی کامرانی صالح در نشست خبری با اصحاب رسانه البرز که بعدازظهر یکشنبه در سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی البرز برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش نیروی انتظامی البرز در بخش‌های مختلف توفیقات خوبی در سطح استان حاصل‌شده است.

وی بابیان اینکه به‌واسطه اقدامات خوب پلیس آگاهی استان پرونده کلاه‌برداری به شیوه کارت به کارت موردبررسی قرار گرفت، افزود: پیرو عملیات صورت گرفته در خصوص این پرونده ۷ نفر از اعضای این باند کلاه‌برداری دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به شیوه کلاه‌برداری این باند، گفت: افراد مذکور طی تماس تلفنی در قالب برنامه و مسابقه رادیو جوان با شهروندان آن‌ها را برنده مسابقه اعلام و مردم را به‌پای عابر بانک می‌کشاندند تا از این طریق به اهداف خود دست پیدا کنند.

کشف ۴۰۰ کیلو مواد مخدر در البرز

کامرانی صالح اضافه کرد: چهار نفر از اعضای این باند در ساختمانی که برای این امر در نظر گرفته‌شده بود دستگیر شدند همچنین در محل بازرسی ساختمان ۱۳ کارت هدیه، ۲۵ گوشی همراه، تعداد زیادی سیم‌کارت و یک دستگاه زانتیا کشف و ضبط شد.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان نباید فریب این قبیل تماس و پیامک‌های یادشده را بخورند، تصریح کرد: عدم آگاهی مردم و شیوه‌های نوین کلاه‌برداری سبب بروز چنین مشکلاتی در سطح استان و کشور می‌شود.

فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی البرز در سه عملیات جداگانه در حوزه مواد مخدر موفق به کشف و ضبط ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ازجمله تریاک و حشیش شد.

وی بابیان اینکه در پرونده یادشده در حوزه مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه تریلر حامل ۲۸۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف و خودرو مذکور توقیف شد، افزود: همچنین امروز یک‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه موفق به کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم شیشه شدیم.

کامرانی صالح با اعلام اینکه در راستای کشف و ضبط ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ۶ نفر دستگیر شدند، بیان کرد: این افراد در قالب سه باند بودند که توسط نیروی انتظامی البرز دستگیر شدند.

کشف ۶۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در البرز

وی در ادامه با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی البرز در حوزه مبارزه با قاچاق کالا، از دستگیری پنج نفر که در حوزه انواع قاچاق کالا، فرآورده‌های نفتی، پوشاک و لوازم برقی فعالیت داشتند، خبر داد.

وی یادآور شد: ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده بیش از یک میلیارد تومان بوده است که در این راستا پنج نفر نیز دستگیرشده‌اند.

کامرانی صالح اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون انواع کالای قاچاق در حوزه‌های مختلف باارزش ریالی ۶۴ میلیارد تومان کشف و ضبط‌شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته بیش از ۱۰ نفر در حوزه سرقت داخل خودرو، خودرو، سرقت منزل و مغازه ظرف دو هفته دستگیر و در حوزه مذکور بیش از ۱۳۰ فقره از اجناس کشف و ضبط‌شده است.



دیدگاهها بسته شده است.