اپلیکیشن فیسبوک برای پخش ویدیو در تلویزیون‌های هوشمند

به گزارش عرصه به نقل از NDTV، این برنامه‌های جدید برای تلویزیون اپل، تلویزیون فایر آمازون و تلویزیون هوشمند سامسونگ طراحی شده‌اند و روش راحت‌تری برای مشاهده فیلم‌های فیسبوک روی نمایشگرهای بزرگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تلویزیون اپل یکی از تولیدات این شرکت و ابزاری با قابلیت اتصال به وای‌-فای است که امکان ضبط و پخش برنامه‌های تلویزیونی را از طریق رایانه‌های مکینتاش یا رایانه شخصی فراهم می‌کند.

تلویزیون فایز آمازون نیز یک جعبه رسانه‌ای واسطه در ابعاد ۱۱۵* ۱۱۵* ۱۷ میلی‌متر است که با اتصال تلویزیون از طریق اچ.دی.ام.آی و اینترنت برای کاربر امکان دسترسی به شبکه‌ها را فراهم می‌کند.

اقدام فیسبوک می‌تواند گام کوچکی در جهت رقابت با وبگاه یوتیوب یا حتی سرویس‌های رسانه سیال مانند نت‌فلیکس باشد. در حال حاضر کاربران با استفاده از این اپلیکیشن‌ فیسبوک می‌توانند به سادگی فیلم‌های تولید شده خودشان را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارند.

دانا سیتلر، مدیر تولید و الکس لی، مدیر بخش مهندسی فیسبوک در وبلاگی اظهار کردند: سال گذشته ما امکان انتشار فیلم‌ها از فیسبوک روی تلویزیون را رونمایی کردیم و اعلام جدید این قابلیت را توسعه می‌دهد. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده با دوستان یا صفحاتی که دنبال کرده‌اید، ویدیوهای برتر دنیا و فیلم‌های پیشنهادی بر اساس علایق‌تان را مشاهده کنید.

فیسبوک انتظار دارد که این برنامه‌ها بزودی برای کاربران تلویزیون‌های اپل، آمازون و سامسونگ به بازار بیاید.

این شرکت همچنین اظهار کرد که پخش ویدیو را برای کاربران اصلاح کرده تا صدا بطور خودکار پخش شود و افراد در صورت عدم تمایل، صدای دستگاه را قطع کنند.



دیدگاهها بسته شده است.