صنایع دستی و محیط زیست همراه هستند

به گزارش عرصه به نقل از  روابط عمومی معاونت صنایع دستی، محمد مجابی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در کشور اظهار کرد: یکی از مفاخر ما در ایران، صنایع دستی است. در هر جای دنیا وقتی نام ایران می‌آید صنایع دستی ایرانی نیز به ذهن‌ها می‌رسد و این خود نمونه‌ای از اهمیت صنایع دستی اصیل ایرانی در کشور ما و در دنیاست.

او ادامه داد: آنچه در راستای توجه به صنایع دستی مهم است، این است که ما در فرهنگ ایران همراهی با محیط زیست را بسیار داشته‌ایم، اگر توجه کرده باشید، خواهید دید که در صنایع دستی همواره به این امر توجه شده است.

مجابی تاکید کرد: امروزه باید مراقب بود و دقت داشت که با رشد و پیشرفت تکنولوژی و صنایع، این هم‌راستایی و اثر بسیار خوب در صنایع دستی را از دست ندهیم و همواره در تولید صنایع دستی از آن وجه حفاظت وهمراهی با محیط زیست دور نشویم.

وی ادامه داد: در مارکتینگ یا مباحث تجارت جهانی برگزاری انواع نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و حتی نمایشگاه‌های مجازی بسیار مهم است.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست یادآوری کرد: از برگزاری چنین نمایشگاهی بسیار خوشحالیم و امیدواریم نمایشگاه ملی صنایع دستی که به همت معاونت صنایع دستی برپا می‌شود، به خوبی و با موفقیت برگزار شود و هر سال شاهد رشد و شکوفایی بیشتر آن باشیم. همچنین با توجه به صنعت سبز بودن صنایع دستی، در آن به حوزه محیط زیست هم پرداخته شود.

به گزارش عرصه، نمایشگاه ملی صنایع دستی از ۲۸ بهمن تا اول اسفندماه در سالن‌های ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برپاست.



دیدگاهها بسته شده است.