قضاوت دستمایه آثار یک هنرمند شد

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، این بازیگر، نقاش و طراح لباس، قضاوت را دستمایه آثارش قرار داده و با این عنوان، سراغ چهره‌های مطرحی مانند رضا کیانیان، مهران مدیری، آیدا سرکسیان (همسر احمد شاملو)، یاس (یاسر بختیاری)، فرزندان اکبر هاشمی، برانکو ایوانکوویچ، شمس لنگرودی، پوران درخشنده، ناصر محمدخانی، آمنه بهرامی، مسعود ده‌نمکی، رضا رشیدپور و حسین محجوب رفته و نظر آن‌ها را درباره این موضوع جویا شده و آن را در قالب ویدئوآرت، عکس و حجم ارائه داده است.

در بخشی از بروشور این نمایشگاه آمده است: «همه ما روزی دچار می‌شویم، دچار که شدیم به دچارشدگان می‌اندیشیم. شما به این دچار دعوتید.»

بهاره افشاری فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر و معماری است. او در سال ۱۳۸۳ به‌عنوان جوان‌ترین طراح لباس انتخاب شد. افشاری اولین نمایشگاه انفرادی نقاشی – کلاژ خود را در سال ۱۳۸۷ برگزار کرد.

نمایشگاه «دچار» جمعه ۲۹ بهمن ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ششم اسفندماه در گالری «آریانا» به نشانی الهیه، انتهای مریم شرقی، فرشته، شماره ۹ برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند هر روز (به‌جز شنبه‌ها) از این نمایشگاه دیدن کنند.



دیدگاهها بسته شده است.