روحانی در خلوت خودش فکر کند که برای خوزستان چه کرده است


عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: آقای روحانی در خلوت امشب خودش فکر کند که برای استان خوزستان و مشکلات آن چه کاری کرده است.

به گزارش عرصه،، اقبال محمدیان در پایان جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه خوزستان قهرمان یک بار دیگر همصدا با ملت ایران و با وجود همه مشکلات، در ۲۲ بهمن خوش درخشید، اظهار داشت: قصه پر غصه خوزستان را از کجا باید بگوییم؟

وی با اشاره به وجود بیکاری، بیماری، بارش خاک و قطع مداوم آب و برق در این استان، گفت: خوزستان می‌خواهد نفس بکشد و تشنه یک هوای تازه است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای روحانی در خلوت امشب خودش فکر کند که برای خوزستان چه کرده است؟ برای آن جانباز شیمیایی و آن کودک تشنه و آن جوان بیکار چه کاری انجام داده است؟

محمدیان با بیان اینکه بیکاری در خوزستان بیداد می‌کند، یادآور شد: چند روز پیش بر سر نگهبانی یک حلقه چاه نفت در یکی از روستاهای رامشیر، درگیری منجر به قتل اتفاق افتاده است.

وی افزود: چندی پیش نامه‌ای به وزیر محترم نفت نوشتم و از وی خواستم که بر سر هر یک حلقه چاه نفت که در مزارع وجود دارد، دو نفر به عنوان نگهبان به کار گرفته شوند تا به این شیوه صدها جوان مشغول به کار شوند، اما وزیر محترم نفت قفلی بر روی این وزارتخانه زده که با هیچ کلیدی باز نمی‌شود.

نماینده مردم رامهرمرز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان تأکید کرد: خواسته نمایندگان خوزستان، برگزاری جلسه هیأت دولت در این استان در اسفند ماه و اتخاذ تصمیم انقلابی برای حل مشکلات آن است.



دیدگاهها بسته شده است.