هند دومین قربانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد

به گزارش عرصه،در ادامه رقابت های جام جهانی کشتی آزاد که در سالن ورزشی امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه در حال برگزاری است، ایران مقابل هند در یک کشتی یک طرفه و بدون باخت به برتری ۸ بر صفر رسید تا تماشاگران پرشور حاضر در سالن دومین پیروزی آزادکاران ایران را جشن بگیرند.
این پیروزی در حالی بدست آمد که سالن مملو از جمعیت بود و تماشاگران کشتی دوست کرمانشاهی لحظه ای دست از تشویق کشتی گیران ایران برنداشتند.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه نیز در کنار رسول خادم رییس فدراسیون کشتی از ابتدا تا انتها نظاره گر مسابقات بودند.

شاخص ترین چهره های کشتی هند باجرانگ در وزن ۶۵ کیلوگرم و دارنده مدال نقره بازی های آسیایی و برنز آسیا بود که مقابل میثم نصیری با نتیجه ۹ بر ۲ شکست خورد.
بهمن تیموری آزادکار کرمانشاهی نز شدیدا مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت و موفق شد حریف هندی خود را دروزن ۷۴ کیلوگرم شکست دهد.

نتایج انفرادی دیدار ایران و هند:
۵۷ کیلوگرم: یونس سرمستی(برنده) – هند نماینده ای نداشت
۶۱ کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور (در مدت زمان ۲ دقیقه ۲۳ ثانیه با ضربه فنی به پیروزی رسید)– هارفول
۶۵ کیلوگرم: میثم نصیری ۹– باجرانگ ۲
۷۰ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی ۱۱ – آمیت کومار صفر
۷۴ کیلوگرم: بهمن تیموری ۸ – جیتندر ۲
۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی ۱۰ – دیپاک ۰
۹۷ کیلوگرم: حسین شهبازی ۱۰ – روبلیجت رانجی ۰
۱۲۵ کیلوگرم: کمیل قاسمی – کریشهان (کشتی گیر هندی حاضر نشد.)

در دیگر مسابقه این گروه ترکیه ۵ بر ۳ مغولستان را از پیش رو برداشت.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در نخستین مصاف خود در این رقابت ها مقابل ترکیه  با نتیجه ۸ بر صفر به برتری رسید و صبح فردا(جمعه) در سومین و آخرین ددار مرحله گروهی باید به مصاف مغولستان برود تا چهره تیم فینالیست گروه B مشخص شود.
در گروه A این رقابت ها نیز آمریکا با دو پیروزی مقابل گرجستان و روسیه صدرنشین است و در صورتیکه بتواند فردا صبح مقابل آذربایجان به برتری برسد به عنوان دیگر فینالیست این رقابت ها خواهد بود.
دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۷ بعدازظهر فردا(جمعه) در سالن امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می شود.



دیدگاهها بسته شده است.