اظهار نظر جالب زیدان درباره شانس صعود بارسلونا در اروپا

به گزارش عرصه و به نقل از آس، رئال مادرید در هفته بیست و سوم لالیگا شنبه به مصاف اسپانیول می‌رود.

زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: هواداران در سانتیاگو برنابئو مثل همیشه فوق العاده بودند. این حمایت به ما انرژی مثبت می‌دهد. اسپانیول در بازی های اخیرش نتایج خوبی کسب کرده است. بازی سختی خواهد بود.

سرمربی رئال مادرید درباره بازیکنان خود اظهار کرد: گرت بیل اکنون همراه تیم است و در فهرست دعوت شدگان قرار دارد. هدفمان این است که دقایقی در این بازی حضور داشته باشد. او اشتیاق زیادی برای بازی دارد. بیل بازیکن مهمی است و توانایی های زیادی دارد. سرعت او می تواند به حریفان ضربه بزند. کریستیانو رونالدو همیشه دوست دارد گلزنی کند اما او می‌تواند به نحو دیگری همچون بازی برابر ناپولی به تیم کمک کند و ما از این موضوع آگاهیم.

سرمربی مادرید در ادامه اظهار کرد: دوست ندارم آلوارو موراتا تیم را ترک کند. درست است  او کمتر از کریم بنزما بازی می‌کند اما فرصت بازی داشته است. اینجا خانه موراتا است. او فردا از ابتدا بازی خواهد کرد و آخرین بازی اش نخواهد بود. بنزما همیشه یک روند را داشته و موثر بازی کرده است. شاید مردم بگویند او در بازی چهارشنبه شب بهتر بود اما چنین عقیده‌ای را ندارم. بنزما تنها گاهی نمی‌تواند گلزنی کند اما بازیکن مهمی برایمان است.

سرمربی فرانسوی درباره شکست چهار بر صفر بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز گفت: به نتایج دیگر تیم ها توجه می‌کنیم. PSG بازی خوبی به نمایش گذاشت اما دیدار برگشت باقی مانده است. می‌دانیم بارسلونا تیم خیلی خوبی است.

زیدان در ادامه در مورد شانس قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا اظهار کرد: پاری سن ژرمن همیشه از یکی نامزدهای قهرمانی در این رقابت‌هاست. همه در فرانسه انتظار زیادی از پاری سن ژرمن دارند. این تیم همیشه نشان داده است که قدرت زیادی دارد. نتیجه کسب شده برابر بارسلونا، همه را تحت تاثیر قرار داد. مشخص است که پاری سن ژرمن یکی از شانس های قهرمانی است اما همه تیم ها خواهان فتح این جام هستند. مسیری طولانی و برای همه سخت است. یک پیروزی، باعث قهرمانی نمی‌شود. به عنوان بازیکن و سرمربی تجربه حضور در این بازی‌ها را داشتم. به طور مثال برابر ولفسبورگ دو بر صفر مغلوب شدیم اما توانسیم در بازی بعد جبران کنیم و سه بر صفر پیروز شویم.



دیدگاهها بسته شده است.