برای پیروزی انقلاب و تداوم آن، لازم است خون داد

به گزارش عرصه به نقل از خبر گزاری «حوزه»، آیت‌الله نوری همدانی امروز (شنبه) در دیدار رؤسای عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه مردم مسلمان نباید در مقابل حرکت‌های دشمن در منطقه غافل باشند و سکوت کنند، بر حفظ و لزوم آمادگی برای مقابله با دشمنان تاکید کرند.

 این مرجع تقلید با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب و تداوم آن لازم است خون داد و مجاهدت کرد، عنوان کرد: اگر مردم برای انقلاب اسلامی خون نمی‌دادند و مجاهدت نمی‌کردند، معلوم نبود این انقلاب پیروز می‌شد، انقلاب‌های منطقه اگر می‌خواهند پیروز شوند، لازم است خون دهند و مجاهدت کنند؛ تا خون نباشد انقلابی به وجود نمی‌آید.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت انبیاء در کنار تبلیغ، مجاهدت با طاغوت و ستمگران بوده است، گفت: انبیای الهی با سلاح جهاد و تبلیغ به طرف مردم مبعوث شدند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه طاغوت اقسامی  از جمله اقتصادی، سیاسی و فرهنگی دارد افزود: همیشه در طول تاریخ این اقسام در مقابل اسلام بوده و تا ابد هم باقی خواهد ماند.

وی بیان کرد: امام راحل یکی از مجاهدگرانی بودند که توانستند با حرکت خود انقلاب را به جهان صادر کنند؛ این انقلاب امام راحل هیمنه دو ابر قدرت شرق و غرب را درهم شکست و باعث بیداری مردم مظلوم و مستضعف در مقابل ظالمان شد.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه هر فعالیت و انقلابی نیاز به کادرسازی دارد، گفت: انبیاء الهی برای مبارزه با طاغوتیان ابتدا کادرسازی کردند و سپس مردم را به پذیرش دین، اسلام و مبانی ارزشی دعوت کردند.

وی بر حفظ و آمادگی نیروهای انقلابی و بسیجی و روحانیون در شرایط فعلی تاکید کرد و این آمادگی را در این  شرایط ضروری دانست.



دیدگاهها بسته شده است.