سرمربی تیم ملی کشتی آزاد: یزدانی احساسی کشتی گرفت

محمد طلایی پس از قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی، در گفت وگو با عرصه اظهار کرد: به نظر من همه بچه ها خوب بودند و ضعفی نداشتیم. بالاخره در کار همه یک سری نقاط ضعف و قوت وجود دارد و باختی وجود ندارد که بخواهیم از آن ناراحت باشیم. باید کمک کنیم نقاط ضعف کشتی گیران برطرف شود.

طلایی درباره شکست حسن یزدانی گفت: او به تازگی به وزن ۸۶ کیلوگرم آمده است و باید به او فرصت داد. توقعات از حسن یزدانی بسیار بالا رفته و همین موضوع باعث شد فشار روانی زیادی روی او باشد. با اینکه با او صحبت کرده بودم احساساتی نشود اما متاسفانه احساسی کشتی گرفت و شکست خورد. نباید فقط از او انتظار داشته باشیم همه را ۱۰-۰ ببرد.
وی همچنین قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی را نتیجه زحمات چند سال گذشته عنوان کرد و افزود: ملی پوشان کشتی آزاد روز به روز بهتر و با تجربه تر می شوند و کمی ما (مربیان) استرس داشتیم که نباید یک مربی این استرس را به شاگردانش انتقال دهد.
طلایی بیان داشت: استرسی که توام با هیجان بود سبب شد که آرامش کافی نداشته باشیم و در مجموع این قهرمانی نتیجه همه کادر فنی تیم ملی و رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی است.



دیدگاهها بسته شده است.