پیشنهاد مهرعلیزاده برای تاسیس دبیرخانه ورزش همگانی آسیا در ایران

به‌ گزارش ‌عرصه، مهندس محسن مهر علیزاده صبح شنبه در حاشیه برگزاری دومین همایش بین‌المللی ورزش‌های همگانی در خصوص برگزاری این همایش، اظهار کرد: بر پایی دومین همایش بین‌المللی ورزش همگانی اقدام بسیار خوبی بود که از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی صورت گرفته است و ما نیز به عنوان فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی خود را از جنس ورزش و قهرمانی می‌دانیم.

او ادامه‌ داد: شاید یکی از جاهایی که باعث هم‌گرایی بهتر و مطلوب‌تر در دو رشته همگانی و قهرمانی می‌شود، ورزش پهلوانی و زورخانه‌یی است. قطعا با این هم‌گرایی می‌توان در جهت رشد و توسعه ورزش همگانی گام موثری برداشت.

مهرعلیزاده در ادامه این همایش خاطرنشان کرد: دومین همایش بین‌المللی ورزش همگانی به اعتقاد من نسبت به اولین دوره خیلی ‌دقیق‌تر و مفیدتر بر پا شده است و این می‌تواند بستر مناسبی را برای رشد و توسعه ورزش همگانی در ایران و آسیا  رقم بزند.

رییس فدراسیون بین‌المللی ورزش زورخانه‌یی و پهلوانی در پایان سخنانش گفت‌: من پیشنهاد تاسیس دبیرخانه ورزش همگانی آسیا در ایران را در این همایش به مسوولان فدراسیون ورزش همگانی که مسوولان ورزش همگانی و آسیا و جهان حضور داشتند آن را مطرح کردم و این مساله را عنوان کردم که ایران می‌تواند کانون متمرکز خوبی برای توسعه ورزش همگانی در آسیا و این منطقه باشد، زیرا ما شرایط و زمینه‌های خوبی را برای توسعه ورزش همگانی در کشور داریم و ورزش همگانی در ایران از توجهات بالایی برخوردار است. بنابراین ما می‌توانیم دبیرخانه تاسیس ورزش همگانی آسیا را در ایران داشته باشیم تا در آینده قدم‌های موثری را برای رشد ورزش همگانی ایفا کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.