تمدید مسابقه‌ی عکاسی مرکز میراث ناملموس تهران

به گزارش عرصه، براساس اعلام روابط عمومی مرکز میراث ناملموس تهران، مسابقه‌ بین‌المللی عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن» با هدف به نمایش گذاشتن «آئین‌ها و آداب آمادگی خانواده‌های ایرانی و دیگر کشورهای حوزه نوروز» تا نیمه اسفند امسال تمدید شد.

با توجه به در پیش بودنِ ایام نوروز و آیین‌ها و آداب آمادگی خانواده‌های ایرانی و دیگر کشورهای حوزه‌ نوروز برای این جشن بزرگ، شورای سیاست‌گذاری مرکز میراث ناملموس تهران تصمیم گرفت تا مهلت ارسال آثار برای مسابقه‌ی بین‌المللی عکاسی «میراث فرهنگی ناملموس در بستر طبیعی آن» را تا نیمه‌ی اسفندماه تمدید کند.

با تمدید زمان ارسال آثار، این امکان برای علاقه‌مندان هنر عکاسی و میراث فرهنگی ناملموس فراهم می‌شود تا از آداب و مراسم مقدمات نوروز امسال نیز آثاری را برای دبیرخانه‌ی مسابقه ارسال کنند.

بر این اساس باید حداکثر تعداد آثار ارسالی پنج مورد باشد. اندازه‌ی هرکدام از عکس‌ها باید بین ۵۰۰ کیلوبایت تا ۲ مگابایت و در فرمت JPEG باشد. برای هر عکس فایل توضیحات (ICH Info) باید تکمیل شود. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس PHOTO@TICHCT.IR ارسال کنند. برای توضیحات تکمیلی و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی شرایط و به‌ویژه موضوع مسابقه، از علاقه‌مندان درخواست می‌شود که به آدرس وب‌سایت مرکز میراث ناملموس تهران WWW.TICHCT.ORG مراجعه کنند و متن راهنمای مسابقه را به دقت مطالعه کنند.

همچنین براساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری، جوایز برندگان نهایی، علاوه بر اهدای گواهینامه‌ی بین‌المللی، به ترتیب برای نفر اول ۱۰۰۰ دلار، نفر دوم ۶۰۰ دلار و نفر سوم ۴۰۰ دلار اعلام شده است.



دیدگاهها بسته شده است.