حمایت رییس باشگاه بارسلونا از انریکه

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از آس، خوسپ ماریو بارتومئو در گفت‌وگو با مویستار پلاس درباره وضعیت باشگاه بارسلونا، آینده لوییس انریکه و لیونل مسی صحبت کرد.

رییس باشگاه بارسا گفت‌: وضعیت‌مان بحرانی نیست. اکنون در فینال کوپا دل ری حضور داریم. ژانویه سختی داشتیم و تیم باید به روند پیشین خود ادامه‌ بدهد. رئال‌ مادرید و سویا ما را تحت فشار قرار دادند اما دو بازی خانگی پیش‌رو داریم که مهم هستند.

بارتومئو درباره شکست برابر پاری ‌سن‌ ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا نیز اظهار کرد: هر تیمی برنامه‌ای دارد. PSG بهتر بود. به همین خاطر شایستگی کسی را زیر سوال نمی‌بریم. هر تیمی برای هر بازی طرح و برنامه‌ای دارد که پاری ‌سن‌ ژرمن در آن بازی موفق بود. تیم‌مان اعتماد به نفس خود را از دست نداده است. باید تمرکزمان روی لالیگا باشد. می‌خواهیم برای قهرمانی در این رقابت‌ها مبارزه کنیم.

رییس باشگاه بارسلونا در رابطه با آینده انریکه (سرمربی بارسلونا) هم گفت‌: قرار است در آوریل باهم صحبت کنیم. اکنون توجه‌مان روی بازی‌هاست. این مساله از همه مهم‌تر است. انریکه، سرمربی مورد علاقه‌مان است. از او راضی هستیم. اکنون در یک فینال حضور داریم. هنوز به پایان فصل باقی‌ مانده است و برخی چیزها بهتر خواهند شد.

بارتومئو در مورد اتحاد بازیکنان تیم نیز عنوان کرد: همه باهم متحد هستند. اتحاد محکمی بین‌شان پابرجاست. تا به حال چنین تیم متحدی ندیده بودم.

رییس اسپانیایی در پایان در رابطه با تمدید قرارداد با مسی اظهار کرد: اعضای باشگاه در این رابطه نگران نیستند. مسی می‌خواهد در بارسلونا بماند و خواسته بارسا نیز این‌چنین است. زمانی که دو طرف یک هدف دارند. پس باید آرام بود و نگرانی نداشت.



دیدگاهها بسته شده است.