اعتراض نمایندگان به مدیریت ضعیف پزشکیان/برهم خوردن نظم جلسه علنی


تعدادی از نمایندگان مجلس به مدیریت ضعیف پزشکیان بر جلسه بررسی جزئیات لایحه بودجه اعتراض کردند که این اعتراضات برای دقایقی نظم جلسه علنی را بر هم زد.

به گزارش عرصه،، نحوه مدیریت مسعود پزشکیان در جلسه نوبت عصر بررسی لایحه بودجه سال ۹۶ موجب اعتراض نمایندگان شد. پزشکیان نائب رئیس مجلس در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت.

وی در ابتدای جلسه میکروفن محمود صادقی را در حین بیان تذکرش قطع کرد.

حشمت الله فلاحت پیشه نیز در اعتراض به نحوه اداره جلسه خطاب به پزشکیان اظهار داشت: نیمچه جلسه ها را در هیات رئیسه تعطیل کنید. در همین جلساتی که در جایگاه هیات رئیسه تشکیل می شود ۱۰ نفر به شما خط می دهند که با فلان پیشنهاد مخالفت کنید.

وی خطاب به ریاست جلسه گفت: اگر آمادگی ندارید پشت این صندلی ننشینید.

علی ادیانی راد نماینده قائمشهر نیز در تذکری نسبت به اداره جلسه اعتراض کرد.

محمد دهقان نماینده چناران نیز که هیات رئیسه اجازه بیان تذکرش را به وی نمی داد در جایگاه هیات رئیسه حاضر شد و نسبت به اداره جلسه اعتراض کرد.

جهانبخش محبی نیا نماینده مردم شاهین شهر نیز در تذکری نسبته به نحوه اداره جلسه خطاب به پزشکیان گفت: مشکل ما مشاوره هایی است که به شما می دهند.

در ادامه جلسه حسینعلی حاجی دیلگانی نسبت به ماده ای از لایحه بودجه تذکر داشت اما پزشکیان اجازه بیان تذکرات را نمی داد. وی عصبانی شده و باصدای بلند اعتراض خود را اعلام کرد و به سمت هیات رئیسه رفت و با وساطت احمد امیر آبادی عضو هیات رئیسه مجلس و نادر قاضی پور سر جای خود نشست.این اعتراض برای دقایقی نظم جلسه را به هم زد.

وی نسبت به ماده ای از لایحه بودجه که به دولت مجوز می داد در صورت کمبود درآمد های نفتی به صندوق ذخیره ارزی دست درازی کند اعتراض داشت.



دیدگاهها بسته شده است.