دعوت معارضان بحرینی برای مقابله با سیاستهای سرکوبگرانه آل خلیفه


معارضان بحرینی در خارج از مردم این کشور خواستند تا در مقابل هرگونه اقدام جنون آمیز آل خلیفه برای خدشه به دین، عقیده و شعائر مذهبی از طریق هدف قرار دادن آیت الله عیسی قاسم آماده باشند.

به گزارش عرصه به نقل از پایگاه العهد، معارضان بحرینی مستقر در خارج این کشور اعلام کردند که خون شهید «عبدالله العجوز» که روز دوشنبه در راه دفاع از دین و عزت و کرامت ملی توسط نظامیان آل خلیفه به شهادت رسید و سخنان مادر و پدر این شهید نشان دهنده بر حق بودن مسیر مردم بزرگ بحرین و صلابت آنها برای ادامه مقاومت در برابر استبداد و دیکتاتوری با تمام فداکاری است.

معارضان بحرینی در بیانیه ای تاکید کردند که پافشاری رژیم آل خلیفه در افزایش اقدامات سرکوبگرانه علیه معارضان و فعالان تنها ننگ و شکست را برای این رژیم به همراه خواهد داشت و آل خلیفه از جنایات خود هیچ نتیجه سیاسی به دست نخواهد آورد.

معارضان بحرینی همچنین مردم بحرین را دعوت کردند تا در مراسم یادبود شهید عبدالله العجوز و دیگر شهدای وطن (عباس السمیع، سامی مشیمع، علی السنقیس، رضا الغسره، مصطفی یوسف و محمود یوسف) حضور گستره داشته و بر پایبندی خود به خط شهادت، اهداف شهدا و قصاص قاتلین آنها تاکید نمایند.

معارضان بحرینی همچنین از مردم بحرین خواستند تا برای مقابله با هرگونه اقدام جنون آمیز رژیم آل خلیفه برای خدشه به دین، عقیده و شعائر دینی از طریق هدف قرار دادن آیت الله شیخ عیسی قاسم (دام ظله الشریف) آمادگی فداکارانه داشته باشند.



دیدگاهها بسته شده است.