صهیونیست‌ها بدون قید و شرط خاک فلسطین را ترک کنند


رئیس مجلس خلق کره شمالی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید بدون هیچ گونه قید و شرطی سرزمین فلسطین را ترک کند و شهرک‌سازی‌ها را متوقف کرده و به کشتار مردم خاتمه دهد.

به گزارش عرصه،، رئیس مجلس خلق کره شمالی بعدازظهر امروز در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، با بیان اینکه مبارزان فلسطین تاکنون تلاش‌های زیادی برای آزادی انجام داده اند خاطرنشان کرد: رهبران ما در کره شمالی به ما آموخته‌اند که مساله فلسطین، مسئله مرگ و زندگی است؛ آنها مبارزات بحقی را علیه صهیونیست دنبال کرده اند.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال مشروعیت دادن به شهرک‌ سازی‌های خود هستند گفت: آنها باعث مرگ بسیاری از بی‌گناهان شده‌اند، لذا مسئله فلسطین همچنان باقی است و آینده خاورمیانه در یک غبار قرار دارد، اما در نهایت پیروزی برای ملت فلسطین است.

این میهمان خارجی ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: موافقت‌نامه‌های اخیر دیپیماتیک فلسطین در سازمان ملل، یک بار دیگر ثابت کرد که با اتحاد می‌توان شأن و احترام ملی خود را حفظ کرد.

رئیس مجلس خلق کره شمالی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی باید بدون هیچ گونه قید و شرطی سرزمین فلسطین را ترک کند و شهرک‌سازی‌ها را متوقف کرده و به کشتار مردم خاتمه دهد.

وی دامه داد: برای استقرار ثبات در خاورمیانه نیز باید از مداخله آمریکا جلوگیری کنیم و همه ملتها باید راه حلی برای مسئله فلسطین بر اساس خواسته مردم این کشور پیدا کنند و این تلاش‌ها نیز باید براساس یک اقدام مشترک صورت گیرد.

رئیس مجلس خلق کره شمالی با بیان اینکه آمریکا به دنبال فشار بر جمهوری خلق کره است، خاطرنشان کرد: کره نیز به دنبال افزایش قدرت هسته‌ای و دفاعی خود برای مقابله با امپریالیسم آمریکاست؛ آنها توانمندی دفاعی ما را خطرناک جلوه می‌دهند و به همین دلیل تحریم‌هایی را علیه ما وضع کرده‌اند.

این مقام خارجی حاضر در کنفرانس حمایت از انتفاضه در پایان تأکید کرد: جمهوری خلق کره در آینده نیز با ایران و فلسطین اتحاد و همبستگی خواهد داشت تا با تعامل بیشتر در برابر تهاجم بیگانگان مقابله کنند.



دیدگاهها بسته شده است.