پیام تسلیت اولین مدیرعامل عرصه برای درگذشت یک همکار عرصهیی

به گزارش عرصه، متن این پیام تسلیت به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج برادر عزیزمان آقای کمال حاجی پور برای آن جسم رنجدیده و روح پاک، نیل به کمال و سکنی گزینی در جوار رحمت حق، اما برای بازماندگانی چون ما، حسرت و اندوهی جگر سوز است.

عرصه که “مزرع سبز” رویش انسان، اخلاق و آگاهی بوده، در باطن بکر خود تجربه ای کم نظیر از آفرینش انسانیت و اخلاق را به ظهور رسانده است. به هر سوی که می نگریم رد پای تلاش معصومانه انسانی پرمایه و کم ادعا را نظاره می کنیم که بذر امید به آینده را افشانده و می افشاند. کمال حاجی پور نیز نمونه ای شاخص از همان معصومیت بر جای مانده نه از دست رفته ماست. کمال حاجی پور : مفهوم روشن رنج، محرومیت، زلالی،  شرافت، شکیبایی، مروت، ادب، و نیک خواهی و در یک کلام رویش یک انسان است.

ما که با خود عهد بسته ایم روح و جان و دل و “اعضای یک پیکر” باشیم، هرگز به جدا شدن پاره های تن خود عادت نمی کنیم و تا آخر یاد، خاطره و راه عزیزانمان را گرامی خواهیم داشت.”

در این پیام تسلیت همچنین خطاب به پیوند مرزوقی، همسر کمال حاجی پور و دبیر بخش رسانه عرصه، آمده است:

“به همسر گرانقدر و زجر کشیده اش خانم مرزوقی که دشواری طاقت فرسای این فراق جانسوز را تحمل می کند، عرض همدردی و تسلیت می کنم و از خداوند منان برای روح مطهر آن مرحوم  علو درجات و رحمت واسعه الهی را خواستارم.”

در پایان این پیام آمده است: “خداوندا برای ایشان، سایر درگذشتگان و  شهدای عرصه همنشینی با اولیاء در رضوان حق و برای ما زندگانی برکت و مرگ  پاک ارزانی دار.”

به گزارش عرصه، کمال حاجی‌پور پس از تحمل چند سال مراحل درمانی بیماری تومور مغزی، صبح روز پنجشنبه (۵ اسفندماه) دار فانی را وداع گفت.

کمال حاجی‌پور از سال ۸۱  در عرصه فعالیتش را به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرد و پس از مدتی، چند سال به عنوان مترجم و خبرنگار پژوهش سینمایی مشغول بود. او مدتی هم در کسوت دبیر بخش هنرهای تجسمی و موسیقی فعالیت کرد که تا نیمه سال ۹۳ ادامه داشت.

حاجی پور در چند سال گذشته در مقام معلمی آموزش و پرورش نیز مشغول بود.وی متولد سال ۱۳۵۰ و دانش‌آموخته رشته ادبیات نمایشی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود.



دیدگاهها بسته شده است.