پیام مورینیو برای رانیری

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، با وجود آنکه رانیری فصل قبل دست به یک شگفتی بزرگ زد و لسترسیتی را قهرمان لیگ جزیره کرد اما نتایج ضعیف تیم او در فصل جاری باعث شد تا سران این باشگاه در نهایت تصمیم به اخراج این مربی باتجربه ایتالیایی بگیرند.
اخراج رانیری از هدایت لسترسیتی بازتاب گسترده ای در رسانه های انگلیسی و اروپایی داشت و همه به نوعی به این مربی بزرگ ابراز همدردی کردند.
مورینیو در صفحه شخصی خود پیامی برای سرمربی سابق لسترسیتی داشت و اعتراض خود را به این اخراج نشان داد.
سرمربی شیاطین سرخ نوشت: قهرمان انگلیس و بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۶ از کار برکنار شد. این ثمره فوتبال جدید است. دوست من رانیری به خندیدن خود ادامه بده. هیچ کسی نمی تواند تاریخی را که تو در انگلیس نوشتی پاک کند.
لسترسیتی در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس نتایج ناامید کننده ای به دست آورده و با ۲۱ امتیاز در رده هفدهم جدول رده بندی جای دارد و خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می کند اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بسیار خوب نتیجه گرفت و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کرد. رانیری امیدوار بود که بعد از شکست دو بر یک در خانه سویا در دیدار برگشت لسترسیتی را پیروز کند و به جمع ۸ تیم برتر اروپا راه پیدا کند، اما سران لستر این اجازه را به او ندادند.
این مربی باتجربه ایتالیایی به خاطر قهرمان کردن لسترسیتی به عنوان بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد.



دیدگاهها بسته شده است.