اطفاءیک آتش‌سوزی انفجاری درکرمانشاه/ نجات جوان غرق شده در چم‌بشیر


کرمانشاه- مدیرعامل‌ آتش‌نشانی کرمانشاه از اطفاء یک آتش‌سوزی ناشی از انفجار گاز و نجات جوان غرق شده در رودخانه چم‌بشیر کرمانشاه خبر داد.

حجت الله جهانبخشی در گفتگو با خبرنگار مهر، از انجام دو عملیات امداد و نجات توسط آتش‌ نشانان کرمانشاهی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی افزود: اولین حادثه مربوط به یک آتش سوزی ناشی از انفجار گاز منزل مسکونی ای واقع در الهیه- خیابان شاهد- خیابان شهید جلال نجفی بوده است.

مدیرعامل‌ آتش‌نشانی کرمانشاه تصریح کرد: طی این حادثه یک منزل مسکونی دچار تخریب و حریق شده بود که آتش نشانان ما با اقدام سریع موفق به اطفا حریق شدند.

وی از بکارگیری ۳ دستگاه خودرو امدادی و ۹ نیروی عملیاتی برای اطفاء این آتش سوزی خبر داد و گفت: حادثه ساعت ۱۷ و ۱۹ دقیقه روز جمعه به مرکز پیام ما اعلام شد و پس از ۴ دقیقه نیروهای ما در محل حاضر شدند  و ظرف ۷۹ دقیقه عملیات حریق اطفا شد.

جهانبخشی افزود: در این حادثه یک نفر با نام «س-م» دچار مصدومیت شده بود که توسط نیروهای اورژانس به مراکز درمانی برای مداوا منتقل شد.

وی در خصوص خسارات ناشی از حادثه نیز گفت: این موضوع توسط کارشناسان تحت بررسی است اما به دلیل اینکه این منزل در طبقات فوقانی ساختمان قرار داشت، آب بکارگیری شده برای اطفا حریق به طبقات پایینی نیز نفوذ کرد.

نجات نوجوان غرق شده در چم بشیر

مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه حادثه دیگر را مربوط به سقوط یک شهروند نوجوان ۱۶ -۱۷ ساله در رودخانه چم‌بشیر کرمانشاه واقع در شهرک تعاون عنوان کرد.

وی افزود: این حادثه ساعت ۱۷ و ۸ دقیقه دیروز جمعه  به نیروهای ما اعلام شد و ظرف ۴ دقیقه نیروهای ما در محل حاضر شدند.

جهانبخشی از اعزام ۲ دستگاه خودرو امدادی و ۶ نیروی عملیاتی به محل این حادثه خبر داد و گفت: این نوجوان پس از یک ساعت و ۳ دقیقه عملیات نجات پیدا کرد.

وی افزود: این نوجوان از ناحیه پا نیز دچار مصدومیت شده بود و پس از نجات برای مداوا تحویل نیروهای فوریت پزشکی داده شده که به مراکز درمانی منتقل و مداوا شود.



دیدگاهها بسته شده است.