«خانومی که شما باشی» بررسی شد

به گزارش عرصه،  نامداری در این برنامه گفت: در سال ۹۰  با توجه به برنامه‌ای با عنوان «خانمی که شما باشی»، قصه زندگی تعدادی از زنان جامعه روایت و بررسی می‌شد.

او افزود: نام و موضوع این کتاب نیز برگرفته از این برنامه است و به قصه زندگی دو بانو با داستانی متفاوت می‌پردازد.

نامداری در ادامه بیان کرد: دغدغه‌های زیادی در حوزه بانوان وجود دارد و همواره روح لطیف و احساسات یک زن در زندگی و تربیت فرزندان نقش اصلی را دارد. با توجه به این روح لطیف و مسئولیت‌پذیر، موضوع نوشته‌هایم را به این حوزه اختصاص داده‌ام و در همین اثر نیز به روایت مسائل زندگی بانوان از این بعد می‌پردازم.

این مجری گفت: این داستان چند پیام به همراه دارد و مهم‌ترین مفهوم داستان عشق است، یعنی موضوعی که این روزها در جامعه  کمرنگ شده و رو به فراموشی می‌گذارد.

آزاده نامداری مهم‌ترین مفهوم در نظام خانواده را تزریق عشق دانست و افزود: اگر در خانواده عشق نمود پیدا کند محصولات و اثرات خوبی به جامعه منتقل خواهد شد.

نویسنده کتاب «خانومی که شما باشی» اظهار کرد: مطالعات زیادی در حوزه زنان داشته‌ام و با بررسی و تحلیل موضوعاتی که در این زمینه وجود دارد به مسائل زیادی رسیدم و با آگاهی نسبت به این مقوله، نوشتن در این موضوعات را ادامه خواهم داد.

او در پایان از نوشتن اثر بعدی خود در قالب رمانی بلند خبر داد و ابراز امیدواری کرد روزی برسد که هر حس خوبی اتفاق می‌افتد برای همه ما باشد زیرا تحمل تماشای رنج دیگران نیز سخت است و هیچ‌وقت نمی‌توان به تنهایی شادمانی را لذت‌بخش تجربه کرد.



دیدگاهها بسته شده است.