داورزنی: مسئولان پیگیر بازگرداندن ملی پوش اسکی هستند/ لازم باشد به ماجرای کی‌روش ورود می‌کنیم

به گزارش عرصه، محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری در مورد گلایه اعضای مجمع از مشکلات مالی فدراسیون، بیان کرد: توقع دوستان بحق است. وزنه‌برداری جزو رشته‌هایی است که تا الان با افتخارآفرینی‌هایی که داشته بار خیلی از رشته‌ها را به دوش کشیده است. توقع آنها این است که توجه بیشتری شود و همچنین آنها معتقدند توزیع منابع مالی متناسب با مدال‌های آنها نیست. ان‌شاءالله در تنظیم تفاهمنامه این موضوع هم مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی در مورد حمایت از علی مرادی در انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز گفت: در ماه خرداد انتخابات فدراسیون جهانی وزنه‌برداری را پیش‌رو داریم. علی مرادی و همکارانش برای پست‌های مختلفی کاندیدا هستند، ما هم وظیفه خود می‌دانیم که کمک کنیم.

معاون ورزش قهرمانی در پاسخ به این پرسش که زمان برگزاری تجلیل از مدال‌آوران مشخص شده است یا خیر؟ گفت: منتظر هستیم که از دفتر رییس‌جمهور تاریخی به ما اعلام کنند بین ۱۶ ـ ۱۷ تا ۲۱ ـ ۲۲ اسفند یک روز را اعلام خواهند کرد.

داورزنی در مورد اینکه گفته می شود انتخابات هندبال در حال مهندسی شدن است و وزارت ورزش بر روی شخصی نظر دارد، تاکید کرد: این حرف خنده‌دار است. با هیچ کاندیدایی صحبتی نشده و این صحبت‌ها توهین به مجمع است. هر کدام از اعضا رای مستقل خود را دارند و آرا نیز مخفی است. این حرف‌ها شاید از روی ناآگاهی باشد و یا اطلاعات غلط. وزارت ورزش کوچک‌ترین نقشی در اینکه چه کسی رای بیاورد ندارد و اینکه کسی سایر اعضا را تحریک به کاری کند یا بگوید به چه کسی رای بدهند توهین به مجمع است. امیدوارم کسی که ارجح‌ است بتواند رای مجمع را بگیرد.

وی در مورد پناهندگی یکی از ملی‌پوشان اسکی در فنلاند، گفت: این خبر را من هم شنیده‌ام و فدراسیون و دستگاه دیپلماسی قضیه را دنبال می‌کنند تا شرایطی فراهم کنند که او به کشور باز گردد. امیدوارم این فرد تصمیم عاقلانه‌ای بگیرد و این حرکت برای خود، خانواده‌اش و برای کشور نامناسب است.

معاون ورزش قهرمانی ادامه داد: البته بهتر است این موضوع بزرگنمایی نشود و اینکه این فرد از فرصتی استفاده کرده و ترک کشور کرده است برای خود و خانواده‌اش خوب نیست. امیدوارم عاقلانه‌تر برخورد کند.

داورزنی در مورد کی‌روش و صحبت‌هایی که این روزها مطرح می‌شود، تصریح کرد: همانطور که وزیر ورزش هم گفت این موضوع باید خاتمه پیدا کند و برای مربیان و فدراسیون فوتبال خوب نیست. امیدواریم که فدراسیون فوتبال این موضوع را مدیریت کند و این بحث خاتمه پیدا کند زیرا مناسب نیست که مردم ایران شاهد چنین رفتارهایی باشند.

او در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش به ماجرای کی‌روش ورود پیدا می‌کند یا خیر؟ گفت: اگر اقدامی لازم باشد انجام می‌دهیم.



دیدگاهها بسته شده است.