زخمی شدن افسران آل خلیفه؛ بهانه تکراری حکام بحرین برای سرکوب مردم


وزارت کشور بحرین در آستانه برگزاری دادگاه رهبر شیعیان بحرین مدعی شد ۴ نظامی این کشور بر اثر انفجار در یکی از مناطق بحرین زخمی شده اند.

به گزارش عرصه به نقل از النشره، حکام بحرین همزمان با برگزاری دادگاه آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین برای تشدید سرکوب مردم باز هم بهانه تراشی کردند.

در همین راستا، وزارت کشور بحرین مدعی شد: یک اتوبوس نیروهای پلیس در نزدیکی روستای «جو» بحرین منفجر شد؛ در این حادثه ۴ نظامی بحرینی مجروح شدند.

این در حالی است که اخیرا شیخ «عبدالله الدقاق» نماینده آیت الله عیسی قاسم در ایران در سخنانی درباره امکان مبارزه مسلحانه شیعیان بحرینی در دفاع از رهبر خود تاکید کرده بود که دفاع از شیخ عیسی قاسم، دفاع از دین و وطن است اما مشخص است که این دفاع و تظاهرات، «مسالمت آمیز» خواهد بود. زیرا رژیم آل خلیفه خواهان مقابله مسلحانه از سوی مردم است تا بدین طریق با کشتن برخی از عناصر پلیس، ادعا کند که ما به منزل آیت الله عیسی قاسم رفتیم اما برخی از افراد مسلح به ما حمله ور شده و تیراندازی کردند و در این درگیری ها «آیت الله قاسم و شماری از عناصر پلیس کشته شدند.»

گفتنی است، رژیم آل خلیفه در صدد است تا روز دوشنبه آخرین جلسه محاکمه ظالمانه و غیرعادلانه شیخ عیسی قاسم را برگزار و ایشان را از بحرین اخراج کند. بر همین اساس نیز علمای ایران و بحرین در بیانیه ای خواستار حضور گسترده مردم به صورت کفن پوش در منطقه الدراز محل سکونت رهبر شیعیان بحرین شده اند تا از رهبر شیعیان بحرین دفاع و حمایت کنند.



دیدگاهها بسته شده است.